Od 30 kwietnia 2009 roku DZT Tymińscy spółka jawna jest właścicielem praw do produkcji samochodu terenowego Honker, które odkupiła od syndyka masy upadłościowej lubelskiej fabryki Daewoo Motor Polska.

Pojazd ten produkowany jest w niewielkich seriach i przeznaczony głównie dla wojska. Firma Tymińskich specjalizuje się od lat w produkcji części do wnętrza samochodów, AGD, przemysłu budowlanego i elektrotechnicznego.

Po wznowieniu produkcji Hookera powstał pomysł na kolejne w historii wskrzeszenie samochodu dostawczego o nazwie Lublin, którego udane prototypy wciąż istnieją. Przykładem może być nowoczesny Lubo.

Zdaniem pomysłodawców nowy Lublin mógłby być przynajmniej o 25 proc. tańszy od porównywalnych pojazdów importowanych. Pozostaje tylko problem jego jakości, bo jak pamiętamy ostatnie samochody tej marki nie należały do najbardziej zawodnych.

Według nieoficjalnych informacji firma DZT Tymińscy chce produkować rocznie przynajmniej 5 tys. takich aut i sprzedawać je nie tylko w Polsce, ale również w sąsiedniej Białorusi.