Z całego kalendarza WRC, komisja FIA wyznacza osiem eliminacji zaliczających się do cyklu SWRC. Z tych ośmiu rajdów zespoły wybierają siedem, w których będą zdobywać punkty. Załoga zespołu Castrol TRW MOTOINTEGRATOR wystartuje w następujących eliminacjach:

Rajd Szwecji – 9-12 lutegoRajd Portugalii – 29 marca – 1 kwietniaRajd Nowej Zelandii – 22-24 czerwcaRajd Finlandii – 2-5 sierpniaRajd Wielkiej Brytanii 13-16 wrześniaRajd Francji (Alzacja) – 4-7 październikaRajd Hiszpanii – 8-11 listopada Maciej Oleksowicz: "Za nami dwa sezony startów w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Nie udało nam się zdobyć podium, ale zrealizowaliśmy wiele innych celów. Przede wszystkim zebraliśmy bardzo dużo doświadczenia. Jesteśmy gotowi stawić czoła nowym wyzwaniom i wystartować w przyszłym roku w cyklu SWRC. Kalendarz SWRC obejmuje bardzo ciekawe rajdy, z których większość rozgrywa się na szutrze, co bardzo nam odpowiada. Jest to nawierzchnia, na której czujemy się bardzo mocni. Wkrótce zostanie opublikowana lista wszystkich zawodników zgłoszonych do cyklu i wtedy będziemy mogli mówić o naszych szansach w tym sezonie. Z tego co wiemy konkurencja będzie jednak bardzo mocna, więc sezon z pewnością będzie niezwykle emocjonujący.Polecamy też: Ford Fiesta- czas na próbę wytrzymałościPodczas startów będą nas wspierali nasi dotychczasowi sponsorzy, a więc Castrol, TRW orazMOTOINTEGRATOR. Najprawdopodobniej do zespołu dojdzie jeszcze kilku dodatkowych sponsorów.Nadal będziemy korzystali z Forda Fiesty S2000, który po sezonie został kompletnie rozebrany i przechodzi gruntowny remont. W połowie stycznia samochód będzie już „jak nowy” i najprawdopodobniej wybierzemy się na pierwsze zimowe testy na Mazury. Samochód będzie nadal obsługiwany przez mój zespół FastForward."Castrol TRW Motointegrator to drugi polski zespół rajdowy, który będzie rywalizował na światowych odcinkach specjalnych. Kontynuancję w cyklu PWRC zapowiedział LOTOS Dynamic Rally Team, reprezentowany przez Michała Kośćiuszkę i Macieja Szczepaniaka. W minionym sezonie załoga zajęła trzecie miejsce w klasyfikacji generenalnej i zapowiada walkę o tytuł mistowski PWRC w 2012 roku. Polacy nadal będą startować Mitsubishi Lancerem EVO X.