Malaguti nazywa skutera Phantom legendą i w rzeczy samej ma do tego prawo: dotychczas zjechało z linii produkcyjnej ponad 350 tysięcy egzemplarzy tego modelu. W roku modelowym 2007 Phantom F12 otrzyma przydomek S, a od zeszłorocznej wersji różnić się będzie przede wszystkim drobnymi zmianami przodu, gdzie klasyczne okrągłe lampy ustąpiły „oczom kota”. Ostro cięte linie można też zauważyć na obudowie, która podkreśla większe rozmiary motocykla. Mała pięćdziesiątka urosła we wszystkich kierunkach: rozmiary wynoszą teraz 1837 (+37) x 1172 (+37) x 704 (+24) mm, rozstaw osi 1275 (+35) mm, a wysokość do siedzenia 820 (+30) mm.
W wersji 2007 zmieniły się również niektóre komponenty – nowe są 13-calowe koła ze stopów lekkich, zastępujące wcześniejsze „dwunastki”, z tyłu znalazł się hamulec tarczowy zamiast bębnowego,. Zbiornik paliwa powiększył się o jeden litr, a dzięki obniżeniu emisji spalin F12 S spełnia normę Euro 2. Niestety liczne zmiany spowodowały zwiększenie wagi netto z 86 kg do 95 kg. Nowa stylistyka Phantoma F12 S ma zainteresować przede wszystkim najmłodszych klientów.
Jednostką napędową pozostał dwusuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 49 cm3. Przeniesieniem napędu na tylne koło zajmuje się automatyczna skrzynia biegów z wariatorem pasowym. Układ hamulcowy wykorzystuje z przodu zębatą tarczę o średnicy 190 mm, a obręcze ubrano w opony 130/60 R13 z przodu i 140/60 R13 z tyłu. Bardziej przejrzysta deska rozdzielcza informuje o ilości paliwa, temperaturze silnika czy zasięgu
Malaguti Phantom F12 S pojawi się na rynku wiosną 2007.