Obecnie silnik Brabusa B63 S legitymuje się mocą 555 KM i momentem obrotowym na poziomie 650 Nm, pozwala to n osiągnięcie maksymalnej prędkości wynoszącej 320 km/h. Sprint do „setki" zajmuje mu jedynie 4,3 sekundy, jest to wynik, który plasuje go w czołówce aut sportowych dostępnych na rynku.
Modyfikacje objęły również nadwozie samochodu. Z topowej E klasy usunięto większość emblematów z gwiazdą i zastąpiono je znakiem Brabusa. Po wizycie w tunelu aerodynamicznym projektanci z Brabusa mogli pokusić się o stworzenie delikatnego pakietu, który poprawia właściwości trakcyjne.
Z przodu pojawiła się delikatna dokładka zderzaka z wlotami powietrza. Bok samochodu ozdabiają dokładki progów oraz monstrualne otwory w przednich błotnikach pozwalające na szybsze schłodzenie hamulców. Z tyłu w oczy rzuca się przede wszystkim zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, z którego dumnie wystają 4 końcówki układu wydechowego oraz delikatna lotka umieszczona na klapie bagażnika. Stylistyczne modyfikacje zostały dopełnione przez 20-calowe matowe felgi sygnowane przez Brabusa.
źródło: Brabus