Dobra passa dla Mitsubishi w Polsce trwa – na przekór kryzysowi w pierwszym kwartale bieżącego roku ta firma trzykrotnie zwiększyła swój udział w rynku aut osobowych a jej sprzedaż w tej grupie samochodów wzrosła o 192 procent.

To największy wzrost sprzedaży spośród wszystkich marek w naszym kraju!

W marcu sprzedano 467 aut spod znaku Trzech Diamentów, czyli o niemal 110 proc. więcej niż przed rokiem a od stycznia do marca 1907 osób wyjechało za salonu nowym autem Mitsubishi, co stanowi ponad 120 proc. wzrost (auta osobowe i ciężarowe).

W marcu – podobnie jak w 2008 roku - najpopularniejszy okazał się Outlander, ale bestsellerem pierwszego kwartału jest Lancer, za nim plasuje się Outlander a trzecie miejsce zajmuje Colt. Przyczyną sukcesu jest niewątpliwie szeroka gama nowych lub odświeżonych modeli, dobre ceny, działania promocyjne, a także systematyczne szkolenia i restrukturyzacja sieci dilerskiej.

Styczeń – marzec

W ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku najpopularniejszym Mitsubishi okazał się Lancer - sprzedano 716 takich aut- 261 Lancerów Sedan (4,5-krotnie więcej niż w tym samym okresie 2008 roku), 426 Lancerów Sportback i 29 Lancerów Evolution.

Na drugim miejscu uplasował się Outlander, który trafił do 623 klientów notując prawie 110 proc. wzrost sprzedaży.

Do marca sprzedano 418 Coltów – 331 aut 5-drzwiowych (aż 4,5-krotnie więcej niż przed rokiem) i 86 3-drzwiowych (83 proc. więcej).

O 25 proc. zwiększyła się także sprzedaż Mitsubishi Grandisa.

Marzec

W marcu – podobnie jak w całym ubiegłym roku – najpopularniejszy był Outlander, który trafił do 224 nabywców.

Drugie miejsce zajął Lancer -sprzedano 145 takich aut (62 Sedany, 74 Sportbacki i 9 Lancerów Evolution).

Na trzecim miejscu uplasował się Colt, który znalazł 72 klientów. Sprzedano 57 Coltów 5-drzwiowych – 3,5-krotnie więcej niż w marcu 2008 i 14 – 3-drzwiowych – to o 75 proc. więcej.