Auta te są zatem tańsze o 22% i kosztują obecnie odpowiednio nawet od 86 623 złotych netto i od 139 820 złotych netto.

Wersje Outlandera dostępne z homologacją ciężarową, 5 osobową to:

- 2.0 DID MT w specyfikacjach: Intense Plus, Instyle, Instyle NAVI;- 2.4 MIVEC MT w specyfikacjach: Intense Plus, Instyle, Instyle NAVI;- 2.4 MIVEC AT w specyfikacjach: Intense Plus, Instyle, Instyle NAVI;- 2.2 DID MT w specyfikacjach: Intense Plus, Instyle, Instyle NAVI.

Dopłata za homologację ciężarową wynosi 3 100 złotych brutto.

Wersje Pajero dostępne z homologacją ciężarową, 5 osobową to: 3.2 DID AT (wersja 200 KM) w specyfikacjach: Invite, Intense, Intense Plus, Instyle, Elegance.

Dopłata za homologację ciężarową wynosi 4 000 złotych brutto.

Mitsubishi Outlander – wszechstronny SUV spod znaku Trzech Diamentów w ubiegłym roku był najczęściej kupowanym Mitsubishi w Polsce. Jest drugim najpopularniejszym SUV-em w naszym kraju. Tak duże zainteresowanie ten model zawdzięcza atrakcyjnej sylwetce, znakomitym własnościom jezdnym, które zapewnia zaawansowany system napędu na 4 koła oraz dynamiczne, lecz oszczędne silniki, przestronności i funkcjonalności wnętrza, które pomieści aż 7 osób oraz dużej przestrzeni bagażowej (do 1700 litrów) z dzieloną tylną klapą bagażnika.

Mitsubishi Pajero jest z kolei obok Lancera Evolution jednym z dwóch modeli flagowych Mitsubishi – ten model, jak żaden inny na świecie wsławił się 12 zwycięstwami w najtrudniejszym terenowym rajdzie świata – słynnym Dakarze. Kluczowe zalety Pajero to udowodniona na rajdowych trasach solidność i niezawodność w połączeniu ze znakomitym układem napędu na 4 koła, bogatym wyposażeniem i imponującym wyglądem.

Od niedawna w polskich salonach dostępny już jest model z nowym turbodoładowanym silnikiem Diesla o pojemności 3.2 litra i mocy 200 KM, dzięki któremu Pajero oferuje najlepsze osiągi w tej klasie aut połączone z imponująco niskim spalaniem i emisją dwutlenku węgla.

Silnik współpracuje z nową 5-biegową automatyczną przekładnią. Pajero 2009 zostało znakomicie wyciszone a masa przyczepy holowanej przez ten pojazd może osiągać teraz 3500 kg – o 700 kg więcej niż w przypadku Toyoty Landcruiser i 500 kg więcej niż przy pomocy Nissana Pathfinder.