W samym tylko maju sprzedano 364 samochody – o niemal 110 procent więcej niż przed rokiem. Mają na to wpływ tegoroczne premiery – Outlander oraz Pajeroi coraz bardziej popularny pickup L200, ale rośnie także sprzedaż modeli Colt i Lancer – a najdynamiczniej legendarnego Lancera Evolution IX. Zwiększenie zainteresowania tym modelem wynika z pewnością z wprowadzenia mocniejszych wersji - 340, 360 i 400-konnych i niższej ceny auta.

Styczeń - maj

Mitsubishi Outlander z wynikiem 383 sprzedanych aut (o 261procent więcej niż w okresie styczeń-maj 2006) został bestsellerem pierwszych pięciu miesięcy.

Na drugim miejscu znalazł się terenowy pickup Mitsubishi L200 – sprzedano 363 takie auta, czyli o 240 proecent więcej niż przed rokiem.

O 143 proecent zwiększyła się sprzedaż Mitsubishi Pajero – do końca maja 97 klientów zdecydowało się na to auto.

Aż 26 fanatyków szybkiej i bezpiecznej jazdy zakupiło między styczniem i majem 2007 flagowy model Mitsubishi - Lancer Evolution IX, co oznacza ponad 73-procentowy wzrost w stosunku do tego samego okresu w poprzednim roku.

Większym o 31 proecent powodzeniem cieszył się też w tym okresie Mitsubishi Colt w wersji 5-drzwiowej, a o ponad osiem procent wzrosła sprzedaż Colta 3-drzwiowego.

Sprzedaż w maju

W maju sprzedano 364 auta Mitsubishi – to o prawie 110 procent więcej niż przed rokiem.

Najbardziej popularnym Mitsubishi w zeszłym miesiącu był Outlander – sprzedano 136 aut, czyli o 224 procent więcej niż w maju 2006.

Aż 94 osoby wyjechały z salonów ze znakiem Trzech Diamentów pickupem L200 – to o 185 procent więcej niż w maju ubiegłego roku.

Terenowa ikona motoryzacji – Mitsubishi Pajero – zanotował w maju ponad 22 procent wzrostu.

Największy – aż 333 procentowy - wzrost sprzedaży w maju zanotował jednak Mitsubishi Colt w wersji 5-drzwiowej. O sto procent natomiast zwiększyła się sprzedaż Colta 3-drzwiowego.

Czterokrotnie więcej sprzedano Lancerów Evolution IX – z pewnością wielki wpływ na ten wynik miało pojawienie się nowych, mocniejszych wersji tego supersportowego auta oraz bardzo konkurencyjne ceny.

Większe zainteresowanie Lancerem w wersji sedan i kombi zaowocowało odpowiednio 140 i 18 procentowym wzrostem sprzedaży tych modeli.