Celem tego było zbliżenie krajowych zawodów z mistrzostwami Europy.Można śmiało uznać, że klasa Cup 1400 przyjęła się. Regularny udział w wyścigach tej kategorii brało ośmiu kierowców. Zwyciężył doświadczony Piotr Granica (Suzuki Swift), który wygrał cztery eliminacje. Drugim był Tomasz Oleksiak (Peugeot 106 XSi).Znacznie mniejszym zainteresowaniem cieszyła się dywizja II, gdzie systematycznie jeździło tylko trzech zawodników. Tu najlepszy okazał się młody Łukasz Zoll (Seat Ibiza).W dalszym ciągu dużym zainteresowaniem cieszy się markowa klasa Fiata 126p. Dwudziestu czterech sklasyfikowanych kierowców najlepiej świadczy o potrzebie jej utrzymania. Piotr Radtke, wygrywając cztery pierwsze wyścigi, zapewnił sobie tytuł mistrzowski przed Marcinem Ślusarczykiem i Tomaszem Skinderem.Klasa 2 (do 1000 ccm) to popis Antoniego Skudły w znakomicie przygotowanym Nissanie Micra. Zawodnik Automobilklubu Śląskiego był najszybszy w pięciu eliminacjach.Jak zwykle bardzo emocjonującą walkę stoczyli zawodnicy w klasie 3 (do 1600 ccm). W imponującym stylu wygrał ją Marcin Laskowski (Peugeot 106), który tylko w jednym wyścigu musiał uznać wyższość drugiego w klasyfikacji Piotra Tyszkiewicza (Skoda Felicia).W najmocniejszej klasie 4 (powyżej 1600 ccm) po raz kolejny zwyciężył Adam Polak (Toyota Celica), wygrywając pięć rund. Początek sezonu należał jednak do Bohdana Ludwiczaka, który po pierwszym zwycięstwie skoncentrował się na startach w mistrzostwach Europy. Drugie miejsce w klasie 4 wywalczył Jacek Ptaszek (Toyota Celica) przed Mariuszem Stecem (Mitsubishi Galant).Adam Polak zdobył także Fiata Seicento, główną nagrodę Browarów Warszawskich za zwycięstwo w biegach handicapowych rozgrywanych na słomczyńskim torze.
Galeria zdjęć
Na mecie
Na mecie