Czterocylindrowa turbobenzyna napędza również modele RCZ i 308 GTi. Z pojemności 1,6 l uzyskuje moc 147 kW/200 KM. Według danych fabrycznych 308 CC 200 do „setki” rozpędza się w 8,3 s. Prędkość maksymalna to 237 km/h..

Ciekawym gadżetem jest tzw. generator dźwięków, który podczas przyspieszania ma zapewniać bardziej rasowe brzmienie silnika. Czteromiejscowe coupecabrio z nową jednostka napędową ma zużywać średnio 7,0 l/100km i emitować 162 g CO2/km.

W Niemczech ceny 200-konnego 308 CC rozpoczynają się od 34 900 euro (ok. 140 tys. zł). Wyposażenie samochodu jest niemal kompletne. Seryjne są m.in. aluminiowe felgi, sześć poduszek powietrznych, wyłączalne ESP, dwustrefowa klimatyzacja, podgrzewane skórzane fotele, biksenonowe reflektory z funkcją doświetlania zakrętów, czujniki ciśnienia w oponach oraz sportowa kierownica.