W marcu Polska znalazła się na siódmej pozycji wśród największych rynków Nissana w Europie, wyprzedzając między innymi Grecję, Holandię czy Irlandię!

Wprowadzany na rynek nowy model 370Z zapewne nie będzie najlepiej sprzedającym się modelem Nissana w naszym kraju, ale zapewne znajdzie nabywców!

Samochód będzie oferowany w trzech wersjach wyposażenia oraz dwóch wersjach skrzyni biegów: siedmiostopniową automatyczną DRM (Downshift Rev Matching) i ASC (Adaptive Shift Control). Sześciostopniowa jest wyposażona w elektroniczny system z funkcją, którą Nissan nazywa SyncroRev Match. Kontroluje ona obroty silnika podczas zmian przełożenia.

370Z, zgodnie z oznaczeniem, wyposażony jest w silnik o pojemności 3,7 litra. Jego moc to 248 kW/ 332 KM przy 7000 obr. / min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 366 Nm przy 4800 obr. / min.

W zmodernizowanym silniku zmieniło się prawie 35 proc. komponentów. Nowością jest system VVEL, który optymalizuje otwieranie i zamykanie zaworów, zapewniając jednocześnie lepsze spalanie mieszanki i mniejsze zużycie paliwa.

Zużycie paliwa wynosi w mieście 13,1 l / 100 km, a na autostradzie 9 l / 100 km (dane te dotyczą jednak amerykańskiej specyfikacji auta).

CENY W ZŁOTYCH

Modele - ceny podstawowe370Z370Z Pack 1370Z Pack 2 *

3.7 V6, 243 kW (331 KM) 6 MT174 400187 500199 5003.7 V6, 243 kW (331 KM) 7 AT-195 250207 250Lakier odporny na zarysowania3 100SS

* Informacja o aktualnym pokryciu mapami dostępna u autoryzowanych dealerów. Obsługa systemu nawigacji dostępna w językach: angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim, holenderskim i portugalskim.

** Skuteczność powłoki odpornej na zarysowania jest zależna od tego czy zarysowanie było głębsze niż sama powłoka ochronna. Czas samonaprawiania się powłoki ochronnej zależny jest od temperatury otoczenia. W niektórych przypadkach samoczynna naprawa może zająć tydzień czasu.

S - standard