Analiza sprzedaży Nissanu Note wskazuje na ciekawe wyniki i profil grupy docelowej. Połowa wszystkich, którzy zdecydowali się na zakup auta, po raz pierwszy wybrali samochód marki Nissan, a 1/3 nabywców to kobiety, z których połowa nie skończyła jeszcze 50 lat. Takie wyniki wskazują na rolę Nissanu Note w rodzinie i potwierdzają pierwotne założenia firmy, że samochód będzie typowym autem rodzinnym, który wykorzystywany będzie przez wszystkich członków rodziny, a często jest jedynym lub głównym samochodem w rodzinie.

Prawie 1/3 właścicieli modelu Nissan Note ma doświadczenia z samochodami z wyższego segmentu hatchbacków. Głównymi powodami, dla których zdecydowali się właśnie na Note, jest przestronność i funkcjonalność wnętrza. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że tak mały samochód nie może być przestronny. A jednak przy długości niecałych 4 metrów na kolana pasażerów jadących z tyłu jest tyle przestrzeni jak w dużo większych modelach Audi A6 czy BMW serii 5. Nissan Note zachowuje przy tym jeden z największych bagażników w klasie (po złożeniu tylnej kanapy nawet 1332 l).

Jeśli chodzi o statystyki sprzedaży samego modelu, klienci najczęściej wybierali srebrny kolor, a zarazem potwierdziło się, że nietypowe lakiery jak Caffe Latte czy Intense Blue są także bardzo popularne. Z resztą kolor Intense Blue w Wielkiej Brytanii sprzedawał się najlepiej. Cena i odpowiednio dobrane elementy wyposażenia zdecydowały o tym, że najlepiej sprzedawał się średni poziom wyposażenia z trzech możliwych nazwany Acenta. Ten poziom wyposażenia wybrało aż 75 % wszystkich klientów.

Okazało się także, że ok. 1/3 klientów podjęło ostateczną decyzję o kupnie właśnie Nissanu Note na podstawie designu i stylistyki wnętrza. Nissan już na początku prac projektowych zauważył, że klienci zainteresowani są wyważoną, a zarazem nietypową stylistyką.