W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Dwa hity Toyoty z segmentu B. Yaris i Yaris Cross
Przeglądu najnowszej oferty nie sposób nie zacząć od dwóch modeli z segmentu B, które Polacy wprost uwielbiają. I klasycznego Yarisa, i SUV-a Yarisa Cross bardzo często kupują klienci indywidualni. Hatchback mierzy mniej niż cztery m długości i jest jednym z najoszczędniejszych samochodów na polskich drogach. Z układem 1.5 Hybrid o mocy 116 KM Toyota Yaris zużywa tylko od 3,8 l/100 km wg WLTP. Z kolei napęd 1.5 Hybrid o mocy 130 KM zapewnia lepsze przyspieszenie i większą dynamikę, a zapotrzebowanie na paliwo też jest na niskim poziomie (średnie zużycie od 4,2 l/100 km). Yaris Cross korzysta z tych samych napędów. To propozycja dla każdego, kto szuka trochę większego i podniesionego miejskiego auta. Mierzy 4172 mm długości, 1765 mm szerokości, 1585 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2560 mm. Bagażnik pomieści od 397 do 1097 l. Yaris Cross łączy więc wygodne kompaktowe rozmiary z praktycznością. Oba modele dostępne są teraz dostępne w atrakcyjnej cenie. Bardzo ciekawiej prezentują się miesięczne raty w leasingu KINTO ONE. Specjalną ofertę przygotowano i dla firm, i dla osób prywatnych.
Toyota C-HR, czyli modny crossover. Aż trzy hybrydy do wyboru
Przechodzimy do samochodu o rozmiar większego. To absolutny hit sprzedaży, w 2025 r. pod względem liczb ustępuje tylko... Toyocie Corolli. Toyota C-HR mierzy 4362 mm długości, 1832 mm szerokości, 1558 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2640 mm. Wpisuje się więc idealnie w ulubiony segment europejskich kierowców i świetnie dopełnia gamę crossoverów i SUV-ów Toyoty. C-HR przyciąga spojrzenia swoją stylistyką, a w środku cieszy kierowcę materiałami wysokiej jakości. Do wyboru są aż trzy hybrydy. Dwie klasyczne: 1.8 o mocy 140 KM i 2.0 o mocy 197 KM. Coraz więcej osób interesuje się też wersją plug-in. To najmocniejsza propozycja w gamie, bo ma aż 223 KM. Na pełnym akumulatorze taki C-HR przejedzie ponad 60 km. Wszystkie trzy hybrydy dostępne są na wyprzedaży rocznika. Toyota oferuje też bon o wartości na wybrane akcesoria i zabezpieczenie antykradzieżowe Meta System. To wszystko sprawia, że może to być najlepszy moment na zakup tego modelu. Dawno suma korzyści nie była aż tak wysoka.
Toyota Corolla to polski numer 1 od wielu lat. Którą wersję wybrać?
Skoro wspomnieliśmy o największym bestsellerze nad Wisłą, to i jego ofertę trzeba wziąć pod lupę. Toyota Corolla w Polsce dostępna jest oczywiście w trzech rodzajach nadwozia: jako sedan, kombi i hatchback. Co ciekawe, to jeden z ostatnich sedanów tej klasy na rynku. Mierzy 4630 mm, a bagażnik ma aż 471 l pojemności. Z klasyczną hybrydą 1.8 o mocy 140 KM ten wygodny i naprawdę spory sedan zużywa tylko 4,4 l benzyny na 100 km. Z kolei Corolla hatchback to wzór klasycznego kompaktowego samochodu. Mierzy 4370 mm długości, 1790 mm szerokości, 1460 mm wysokości, a rozstaw osi to 2640 mm. Do wyboru są dwie oszczędne hybrydy 1.8 o mocy 140 KM i 2.0 o mocy 197 KM. Średnie zużycie paliwa 1.8 Hybrid to zaledwie 4.6 l na 100 km. Z kolei mocniejsza hybryda to propozycja dla każdego, kto szuka w samochodzie osiągów. Corolla 2.0 Hybrid przyspiesza od 0 do 100 km na godz. w 7,4 s przy zużyciu paliwa na poziomie 4,7 l na 100 km. Dla każdego, kto potrzebuje jak najbardziej przestronnego samochodu w ofercie jest oczywiście jeszcze kombi. Bagażnik Corolli Touring Sport pomieści od 596 do aż 1606 l. W aktualnej ofercie poza samym rabatem można liczyć na bon na wybrane akcesoria oraz korzyści na zabezpieczenia antykradzieżowe.
Najmniejsza Toyota też trafiła na wyprzedaż rocznika
Kiedyś w Europie samochody segmentu A robiły furorę, dzisiaj na placu boju pozostało niewielu przedstawicieli. A przecież takie małe autka mają całą masę zalet i w miejskim zgiełku trudno o wygodniejszy samochód. I do manewrów w ciasnych uliczkach, i szukania miejsca parkingowego. Toyota Aygo X mierzy tylko 3700 mm długości i 1884 mm szerokości z lusterkami. Pod maską pracuje benzynowy silnik 1.0 o mocy 72 KM. Lekka Toyota Aygo X zużywa tylko 4,8 l na 100 km. Dostępna jest z manualną skrzynią biegów lub bezstopniową przekładnią Mutlidrive S. Na wyprzedaży rocznika można znaleźć naprawdę ciekawe konfiguracje z dużymi rabatami. Choć Aygo X to najmniejsza Toyota w gamie, to też może pochwalić się długą listą wyposażenia oraz systemów bezpieczeństwa.
Ten SUV Toyoty ma wyjątkowy napęd
Aktualna wyprzedaż rocznika może być też idealnym momentem na zakup elektrycznego SUV-a. Toyota ma w swojej ofercie taki samochód. Rozmiarami bZ4X jest bardzo zbliżony RAV4. SUV mierzy 4690 mm długości, 1860 mm szerokości i 1650 mm wysokości. Elektryk jest tylko o 90 mm dłuższy od RAV4, ale ma rozstaw osi taki jak w Highlanderze (2850 mm), dzięki czemu w drugim rzędzie siedzeń można zasiąść wręcz po królewsku – z nogą założoną na nogę! Kolejny plus? Ustawny bagażnik o pojemności 452 l. Zbudowana na modułowej platformie e-TNGA Toyota bZ4X występuje w dwóch wersjach silnikowych: 204-konnej z jednym motorem i napędem na przód oraz 218-konnej z dwoma silnikami. Zasięg? W wersji z napędem na przód przekracza 500 km wg WLTP. Elektryczny SUV Toyoty kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami.