Właśnie zakończyły się testy najnowszej karty lojalnościowej Huzara. Prace nad nową technologią, rozpoczęły się na przełomie 2010 i 2011 roku. To pierwszy w segmencie kart lojalnościowych - wdrożonych na stacjach paliw - system, który dzięki nowoczesnym aplikacjom ułatwia zarządzanie programem oraz oferuje klientowi szybkość i prostotę obsługi.

„Wprowadziliśmysystem PAYPASS na stacje HUZAR , ponieważ znacznie ułatwia on obsługę programu lojalnościowego” – stwierdza Ireneusz Jabłonowski, prezes zarządu POLpetro. „Prywatne stacje paliw wdrażają tylko takie rozwiązania, które znacząco podnoszą efektywność ich działalności, pozwalają na sprawniejszą i lepszą obsługę klientów. Chcemy, aby stacje HUZAR już wkrótce stały się synonimem przyjaznego dla kierowców miejsca i nowoczesnych rozwiązań biznesowych”.

Wdrażany system zaprojektowany jest w taki sposób, aby mógł pracować na stacjach z różnymi programami kasowymi. Pracując z programem S-Ben (prod. Almar) stanowi jeden wspólny system i wszystkie operacje naliczania punktów realizowane są automatycznie. System jest uniwersalny, co umożliwia mu integrowanie się ze wszystkimi innymi dostępnymi na rynku programami.

Karty w systemie Paypass okazały się bardzo dobrym rozwiązaniem dla bezgotówkowych transakcji. Sprawdzają się także w programach lojalnościowych. Karta odczytywana jest przy pomocy czytnika zbliżeniowego. Karta jest łatwa w obsłudze, dlatego każdy może z niej korzystać.

Wydanie nagrody jest ewidencjonowane w systemie „dokumentem wydania nagrody”, który jest przesyłany do systemu centralnego łącznie z Id stacji. W systemie centralnym dostępne jest zestawienie dające informacje o nagrodach wydanych przez poszczególne stacje w zadanym okresie czasu.

System centralny posiada także inne funkcje: prowadzi listę wszystkich kart wraz z historią przydzielania punktów, umożliwia zablokowanie wybranej karty, prowadzi listę nagród. W systemie centralnym funkcjonuje także zestawienie rankingu przydzielania punktów przez poszczególne stacje.