Z przodu trudno doszukać się podobieństw do niemieckiego pierwowzoru. Ford zadbał, by Tourneo Connect odróżniał się od Caddy. Wystarczy jednak zerknąć na linię boczną samochodu czy jego tył, by łatwo rozpoznać kombivana VW.
Nowym Fordem Tourneo Connect ruszamy w dość długą trasę z Warszawy do Karpacza, gdzie marka będzie świętować polską premierę nowego samochodu dostawczego. Jak sprawdzi się nowość Forda na autostradzie czy drodze ekspresowej, a także na lokalnych i krętych drogach Karkonoszy? Więcej wrażeń już wkrótce.
Na początek pierwsza galeria zdjęć samochodów, które trafiły do Polski. W salonach już wkrótce można wypatrywać aut w czterech różnych wersjach wyposażenia (Active, Sport, Titanium i Trend) i dwóch długościach nadwozia. Do wyboru będą: silnik benzynowy EcoBoost (dobrze znana jednostka 1.5 Volkswagena o mocy 114 KM) lub dwulitrowy diesel EcoBlue w dwóch wariantach mocy (102 KM i 122 KM). Nie zabraknie także odmiany z napędem na wszystkie koła (tylko diesel 122 KM).