Japoński producent pochwalił się nową, już dwunastą generacją sportowo-luksusowego sedana Skyline, którego poprzednicy posiadają kilka rekordów prędkości. Nowość przyjeżdża z podobną do poprzedniego modelu V35 koncepcją, czyli klasycznym układem przeniesienia napędu 6-cylindrowymi jednostkami zamontowanymi podłużnie z przodu. Niewielkim zmianom poddano stylistykę – ta najbardziej widoczna to zmieniony kształt przednich lamp i atrapy, pozostałe elementy poddano raczej kosmetycznym przeróbkom. Uczucie większej dynamiki ma zapewnić obniżenie i poszerzenie auta, w obu przypadkach o 20 mm. Sportowe wersje otrzymają jak zwykle specjalny przedni zderzak i listwy progowe.
Skyline, który w Ameryce znany jest jako Infiniti G35,siedem różnych kolorów nadwozia, w tym trzy zupełnie nowe – niebieski Stratosphere, srebrny Blade i czerwony Crimson. Wnętrze dostępne jest w pięciu kombinacjach kolorystycznych. Do wykończenia wnętrza użyto wybranych materiałów, dopełnionych o aluminiowe panele deski rozdzielczej o fakturze japońskiego papieru ryżowego Washi, które alternatywnie można zastąpić panelami z jakościowego buku bubingo. Fotele są zamontowane o 27 mm niżej, a ich nowe profilowanie pozwoli na długie podróżowanie bez zmęczenia. Przestrzeń na tylnej kanapie należy do największych w ramach swojej klasy.
Podwozie otrzymało rewolucyjne rozwiązanie – aktywne sterowanie wszystkimi kołami, zależne na szybkości jazdy i aktualnych warunkach. System dostępny jest za dopłatą w usportowionych wersjach. Standardowe 17-calowe koła w bardziej sportowych odmianach zastępują osiemnastki z odmiennym rozmiarem dla przedniej i tylnej osi. Skyline bazuje na koncernowej platformie FR-L, którą konstruktorzy zestroili tak, by oferowała jak najlepsze połączenie sportowego charakteru z komfortem. Napęd zapewniają dwa 6-cylindrowe silniki – mniejszy 2,5 l VQ25HR oferuje 225 KM (165 kW) i 268 Nm, zaś 3-litrowa jednostka osiąga 315 KM (232 kW) i 365 Nm – standardowo połączone z 5-stopniową, 2-trybową automatyczną skrzynią biegów, którą w wypadku sportowych odmian SP i P można obsługiwać manetkami pod kierownicą.