Konstruktor stworzył pojazd uniwersalny, który w ciągu kilkunastu minut z wersji osobowej (1+2) można przekształcić w małą ciężarówkę o ładowności 200 kg. Kolejny prototyp pojazdu miejskiego z napędem hybrydowym stworzony został przez 19-letniego studenta z Pragi, pod kierunkiem słynnego czeskiego stylisty Vaclava Krala. Czesi uwielbiają tuning oraz budowę pojazdów "potworów" wywodzących się z produkcji seryjnej. Tym razem mieliśmy okazję podziwiać sportowe wersje Skody Fabii. Najmocniejsza Fabia MPR 2000 otrzymała dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 250 KM, a podczas prób na torze w Brnie kierowcy udało się uzyskać prędkość maksymalną 280 km/h. Natomiast firma MP Racing na bazie Fabii Sedan zbudowała auto do wyścigów torowych z silnikiem o pojemności skokowej 1,6 l i mocy 204 KM.W tym roku praski autosalon był przeglądem tego, co oferują producenci i importerzy w Czechach, chociaż w znacznie mniejszym wymiarze niż podczas bardziej prestiżowego salonu w Brnie (odbywa się wiosną). Były więc samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, autobusy, sprzęt komunalny oraz części i wyposażenie warsztatów obsługi.Imprezie towarzyszyłpokaz pojazdów zabytkowych. Praski klub weteranów zaprezentował aż 60 eksponatów. Właściwie była to cała historia czeskiej motoryzacji.
Od buggy do wywrotek
Nie zabrakło jednak pojazdów, których nie będzie można nigdzie indziej zobaczyć. Należy do nich jednoosobowy minimobil z napędem elektrycznym, który już od przyszłego roku będzie produkowany w Pilźnie.