Nowy salon to prawie 3000 m2 ekspozycji. Inwestycję rozpoczęto późną jesienią ub. roku. Na działce o powierzchni blisko 8000 m2 powstał dwupoziomowy budynek, przestronny, wygodny i nowocześnie zaaranżowany. Klient może w nim wybierać zarówno samochody nowe, używane jak i motocykle, na miejscu jest pełna paleta usług finansowania zakupu oraz hala serwisowa. Co istotne ekspozycja aut używanych jest zorganizowana na takich samych zasadach jak modeli nowych - oznacza to, że wewnątrz salonu znajduje się przestronna i komfortowa dla Klientów część przeznaczona dla używanych BMW. Dla miłośników elegancji w mniejszej formie proponowana jest należąca do BMW marka MINI, te lifestylowe samochody są nabycia i obejrzenia także w nowym salonie. „To duże przedsięwzięcie zarówno finansowe jak i organizacyjne. Realizacja tego projektu wartego 5 milionów Euro była możliwa dzięki sprawnej współpracy pracowników dwóch firm, naszej i BMW" - mówi Dyrektor Generalny Inchcape Motor Polska, Marcin Słomkowski.
Również serwis jest imponujący. Na powierzchni ponad 750 m2 w hali serwisowej pracuje 12 podnośników. Parking zewnętrzny został przewidziany na 130 miejsc. Nowy salon jest jedynym w Polsce, który całkowicie spełnia najnowsze standardy koncernu z Monachium. Oznacza to, że jest to pierwszy salon zbudowany w 100% według wytycznych BMW AG. Nie tylko wystrój wnętrza, dobór mebli, sposób ekspozycji jest zgodny z wymaganiami marki BMW, ale również cała bryła budynku. Przy czym nie chodzi tylko o nowoczesność i wielkość ekspozycji, ale też o funkcjonalność i wygodę dla Klienta. W salonie znajduje się kafeteria, szatnia dla motocyklistów i specjalny program umożliwiający śledzenie postępu prac nad serwisowanym autem. Na monitorach umieszczonych w kafeterii klienci oczekujący na swój samochód mogą na bieżąco sprawdzać stan naprawy.
Na tle konkurencji Inchcape Motor wyróżnia się stylem i jakością obsługi Klienta. „Budowa tego salonu to tylko jeden z elementów realizacji strategii Customer First, której założeniem jest umieszczenie Klienta w centrum wszystkich działań podejmowanych przez Inchcape Motor. Ten wysoki poziom obsługi dotyczy zarówno etapu samego zakupu, jak również, a może przede wszystkim serwisu. Naszym założeniem jest pozostawienie niezapomnianego wrażenia - dlatego wielkość i nowoczesność jak najbardziej, ale przede wszystkim jakość" - mówi Dyrektor Maciej Słomkowski. Wcześniej w Warszawie firma prowadziła salon przy ul. Prostej. „Od początku zakładaliśmy, że będzie to tylko etap na drodze ku reprezentacyjnej stacji dealerskiej, która odpowiadałaby pozycji BMW jako światowego lidera na rynku aut premium i pozycji Inchcape Motor jako czołowego gracza w światowej dystrybucji samochodów" - dodaje.
Inchcape Motor to największy, niezależny koncern motoryzacyjny. Na świecie sprzedaje 1 samochód co 2 minuty. Działa w 26 krajach, reprezentując 18 marek samochodowych. W skali globalnej prowadzi prawie 250 salonów. Firma wywodzi się z Wielkiej Brytanii, ma ponad 160 lat historii.