Logo

Paliwa: BP najlepsze według klientów

Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

Nagrodę przyznano, opierając się na wynikach ogólnopolskich badań przeprowadzanych przez Pentor Research International. Głosując na ulubioną firmę handlowo-usługową, konsumenci oceniali m.in.: bogactwo oferowanego asortymentu, wystrój wnętrza, wizerunek sprzedawcy, kwalifikacje personelu, dodatkowe udogodnienia, akceptację różnych form płatności.

Poznaj kontekst z AI

Jakie nagrody zdobyła firma BP?
Na jakiej podstawie przyznano nagrodę BP?
Jakie aspekty oceniali klienci w plebiscycie?
Dlaczego klienci najlepiej ocenili stacje BP?

Klienci – porównując odwiedzane stacje benzynowe – najlepiej ocenili ofertę BP. Podkreślali atrakcyjną ekspozycję towaru dostępnego na stacjach, najbogatszy asortyment oraz dogodniejsze niż proponuje konkurencja formy płatności. Stacje BP najlepiej oceniono również w wymiarze ogólnym.

Ideą plebiscytu „Mistrz Handlu i Usług MasterCard” jest wskazywanie dobrych wzorów i wyróżnianie najlepszych, zdaniem konsumentów, sieci handlowych i usługowych.

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: Wiadomości
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu