Na rynku niemieckim dochodzi do zmiany specyfikacji z natychmiastowa realizacją. Inne europejskie rynki otrzymają tą nowość nieco później.
Zmodyfikowany czterocylindrowy silnik wysokoprężny 2.0 HDi FAP obecnie ma moc 103 kW (zamiast dotychczasowych 100 kW), a w połączeniu z sześciostopniową manualną przekładnią osiąga także niższe zużycie oleju napędowego, które obecnie wynosi 5,7 l/100 km (poprzednio 5,9 l/100 km). Jednostka spełnia normę emisji szkodliwych spalin Euro 5. Prędkość maksymalna wynosi 208 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h osiąga w ciągu 9,8 sekundy. Wszystkie turbodiesle Peugeota wyposażone są w filtry cząsteczek stałych.
Jednocześnie wprowadzana jest na rynek podstawowa nawigacja satelitarna Peugeot WIP Nav (World In Peugeot), która w Niemczech sprzedawana jest za 950 Euro. Urządzenie ze sterowaniem umieszczonym na kole kierownicy posiada także odtwarzacz CD i MP3 oraz umożliwia przegrywanie muzyki z zewnętrznych urządzeń. Mapa Europy umieszczona została na karcie SD.