- 408 to jeden z czterech sedanów Peugeota oferowanych w Chinach. Są jeszcze 508, 308 i 301.
- Pod maską tylko silniki benzynowe o mocy 136 KM i 167 KM
- Chiński Peugeot 408 powstał na platformie EMP2 i jest spokrewniony z modelem 308
Czasem nazewnictwo może wprowadzać w błąd. Wbrew pozorom Peugeot 408 nie jest żadnym następcą dobrze znanego i cenionego w Europie modelu 407. To model ściśle powiązany z kompaktowym 308 (ta sama platforma EMP2). Co ciekawe, w Polsce można niekiedy trafić na wersję pierwszej generacji, która wciąż jest oferowana w Rosji. Chińczycy mogą się zaś poszczycić nowszą odmianą, która doczekała się już liftingu.
408 w chińskim wydaniu przeszedł drobną kosmetykę nadwozia. Powiększono grill oraz zmieniono miejsce mocowania świateł LED do jazdy dziennej. Modyfikacje objęły także zderzak oraz tylne lampy, które upodobniają samochód do najnowszych konstrukcji francuskiej marki. Na nadwoziu pojawiło się także więcej chromowanych elementów.
W kabinie niemal bez zmian. Zachowano ten sam kształt deski rozdzielczej, która przypomina tę, którą zastosowano w modelu 301. Zmian doczekał się system multimedialny, który dostosowano m.in. do Android Auto oraz CarPlay (ekran o przekątnej aż 9,7 cala). Peugeot chwali się nową kamerą cofania z funkcją obrazu panoramicznego oraz znanym z poprzednika systemem parkowania City Park, który monitoruje przestrzeń dookoła samochodu.
Pod maską bez niespodzianek. Peugeot 408 dalej będzie dostępny tylko z silnikami benzynowymi. Do wyboru wersja 1.2 l o mocy 136 KM (nazwana 230 THP) oraz 1.6 l o mocy 167 KM (350 THP). Także wymiary bez zmian. Samochód mierzy 4,75 m długości i 1,48 m wysokości.