Firma Peugeot od 1850 r. zmieniała logo już dziesięciokrotnie, ale zawsze zawierało ono grafikę lwa. Teraz Peugeot Design Lab, studio projektowe francuskiej marki, zaprezentowało jedenastą jego wizję. Zdaniem przedstawicieli firmy ma ono symbolizować Peugeota jako producenta aut bardziej prestiżowych oraz eleganckich.

Jednocześnie ludzie Peugeota przekonują, że logo, które zaprojektowano w 2010 r. musiało się zmienić, aby zaakcentować coraz wyższą klasę pojazdów francuskiego producenta. Łączy się to z trwającą już od 10 lat odnową wszystkich modeli Peugeota. Tym samym nowe logo ma bardziej pasować do aut, które są oferowane obecnie, jak i tych, które trafią do produkcji w przyszłości.

Nowe logo nawiązuje do znaku firmowego stosowanego już w przeszłości. Tym samym firma nie tylko łączy tradycję z nowoczesnością, lecz także pragnie podkreślić ponadczasowy charakter swoich produktów.

Peugeot – zmiany także na stronie internetowej

Peugeot zapowiedział również zmiany w wyglądzie strony internetowej. Dzięki wprowadzonym zmianom będzie ona nie tylko atrakcyjna wizualnie, lecz bardziej przejrzysta.

Funkcje strony zorganizowano w taki sposób, że możliwe jest zrealizowanie online wszystkiego tego, co do tej pory obowiązywało w tradycyjnym salonie sprzedaży. Dzięki temu możliwe stanie się zapoznanie z modelem, konfigurowanie pojazdu, sprzedaż, sporządzenie umowy, wybór finansowania, a także późniejsza odsprzedaż pojazdu. W ten sposób salon oraz strona internetowa będą się uzupełniały.