Carrera GTS ma nadwozie wzięte z czteronapędowego modelu 911 Carrera 4, więc jest szersze w biodrach o 44 mm. Silnik to wciąż bokser, ale ma teraz 408 KM (o 23 więcej niż model S i o 27 mniej niż GT3). Moc płynie na tylną oś dzięki uprzejmości siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej skrzyni PDK lub 6-biegowej skrzynki manualnej.
Porsche Carrera GTS zalicza setkę w 4,2 s (model S potrzebuje o 0,1 s więcej) i osiąga 306 km/h (o 4 km/h więcej). Z zewnątrz auto wyróżnia się przednimi zderzakami, kołami i napisem na drzwiach. W sprzedaży będzie model coupe i cabrio – pierwszy kosztuje w Niemczech 105 tys., a drugi 115 tys. euro. Sprzedaż rusza w grudniu.
Galeria zdjęć
Porsche 911 Carrera GTS wjeżdża między dwa modele
Porsche 911 Carrera GTS wjeżdża między dwa modele
Porsche 911 Carrera GTS wjeżdża między dwa modele
Porsche 911 Carrera GTS wjeżdża między dwa modele
Porsche 911 Carrera GTS wjeżdża między dwa modele
Porsche 911 Carrera GTS wjeżdża między dwa modele
Porsche 911 Carrera GTS wjeżdża między dwa modele