Układ foteli 2+2 i 6-cylindrowa jednostka napędowa typu bokser o pojemności 3,6 l z dwiema turbosprężarkami (jedną dla każdego rzędu cylindrów) ze zmienną geometrią łopatek, to znaki rozpoznawcze modelu Porsche 911 Turbo. Silnik osiąga moc 353 kW (480 KM) przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 620 Nm od 1950 obr./min. Dzięki funkcji overboost moment obrotowy na maksymalnie 10 s może wzrosnąć do 680 Nm. Z manualną skrzynią biegów kabriolet Porsche 911 Turbo przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 4 s, z automatem Tiptronic S jeszcze o 0,2 s szybciej. Prędkość maksymalna wynosi 310 km/h, a średnie zużycie paliwa wynosi według danych producenta 12,9 l/100 km.
Wersja Cabrio odróżnia się nie tylko składanym dachem, ale także masą zwiększoną o 70 kg, ponieważ kabriolet trzeba było usztywnić i zamontować dwa automatycznie wysuwane pałąki ochronne. Chowany dach wykonano z trzech warstw tkaniny. Złożenie dachu zajmuje elektronice ok. 20 s.
Współczynnik oporu powietrza pozostał na całkiem niskim poziomie cx = 0,31. Tylny spojler przy prędkości ponad 120 km/h wysuwa się o 30 mm wyżej niż w wersji Coupe. Dzięki temu docisk na tylną oś osiąga wartości nie spotykane w samochodach ze składanym dachem. Porsche 911 Turbo Cabriolet seryjnie wyposażono w system Porsche Active Suspension Management (PASM). Sterowność i bezpieczeństwo jazdy poprawiają dalej systemy Porsche Stability Management (system stabilizacji toru jazdy) i napęd na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM). Dzięki wielotarczowemu sprzęgłu system PTM może rozdzielać siłę napędową między obie osie według aktualnych potrzeb. Odbywa się to bardzo szybko, system jest w stanie zmienić rozdzielenie siły napędowej w czasie poniżej jednej dziesiętnej sekundy. Ważnym elementem czynnego bezpieczeństwa są wydajne hamulce z 6-tłoczkowymi zaciskami zapożyczone z modelu Porsche Carerra GT. Opcjonalnie można zamówić ceramiczne hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
Na liście wyposażenia znalazły się 19-calowe koła, klimatyzacja, deflektor wiatrowy, zestaw Porsche Communication Management (PCM) z nawigacją i kolorowym wyświetlaczem czy elitarny zestaw audio Bose Surround.
Podstawowa cena nowego Porsche 911 Turbo Cabrio wynosi 126 600 euro bez podatku.