Oznaczenie Platinum Edition jest u Porsche zarezerwowane tylko dla najbardziej luksusowych i bogato wyposażonych modeli oferowanych w limitowanych edycjach. Cayenne Platinum wyposażone będzie w 8-stopniową skrzynię biegów Tiptronic S, reflektory biksenonowe, asystent parkowania z przodu i z tyłu, sportową kierownicę z łopatkami do ręcznej zmiany biegów, system PCM z modułem nawigacji i ekranem 7-calowym oraz w system audio o mocy 235 W.
Tapicerka Cayenne Platinum jest dwukolorowa.
Z zewnątrz Cayenne Platinum rozpoznać będzie można po atrapie w kolorze Platinum SIlver Metallic. W tym samym kolorze wykonano tylny spoiler dachowy i listwę ozdobną na tylnej klapie.
W standardzie kolory nadwozia to biały i czarny, a w opcji - Meteor Grey Metallic, Basalt Black Metallic, Mahogany Metallic. Wszystkie egzemplarze Cayenne Platinum osadzono na 19-calowych felgach z lekkich metali.
Ekskluzywne dodatki na pewno podniosą atrakcyjność wersji z najsłabszymi silnikami, nie będą jednak oferowane za darmo. Za wersję benzynową 300 KM trzeba będzie zapłacić 79 089 euro (o ponad 8 tys. euro drożej od najtańszej wersji), za diesla 245 KM - 80 313 euro (o ok. 5 tys. euro więcej niż za najtańszą wersję).