Stylistykę nadwozia podkreślono 22-calowymi felgami aluminiowymi składającymi się z trzech elementów. Na te wyjątkowe obręcze naciągnięto opony ZR22 w rozmiarach 265/35 oraz 305/25.
We wnętrzu Panamery tunerzy ze SpeedART zamontowali obszytą skórą kierownicę przy której znajdują się aluminiowe łopatki umożliwiające szybszą zmianę biegów. Elementy wnętrza zostały wykończone w dwóch wariantach: drewnianym oraz karbonowym. Dodano także akcenty w postaci kolorowych paneli na drzwiach, progach i między siedzeniami w tylnej części samochodu.
Doładowany silnik Porsche Panamery został zaopatrzony w większe turbosprężarki, sportowy filtr powietrza, sportowy układ wydechowy oraz przeprogramowany komputer. Zaowocowało to zwiększeniem mocy do 650 KM i 890 Nm.
Najmocniejsza wersja samochodu rozpędza się od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 s., a jego prędkość maksymalna wynosi ponad 320 km/h. SpeedART zadbał także o poprawę wydajności układu hamulcowego dzięki zastosowaniu 380 mm tarcz oraz 6-tłoczkowych zacisków.
źródło: Carscoop