Podczas genewskiego salonu światową premierę będzie miał Yaris Hybrid, czyli pierwszy samochód hybrydowy w europejskim segmencie B. Dzięki temu modelowi technologia hybrydowa zostanie udostępniona szerszej grupie klientów w Europie. Samochód będzie wyróżniał się najniższą emisją w swoim segmencie. Do zalet znanych z innych samochodów hybrydowych Toyoty - płynnej i cichej jazdy, oszczędnej eksploatacji - dodaje wyjątkową zwinność w mieście i rekordowe niskie zużycie paliwa, osiągnięte dzięki zastosowaniu pełnej technologii hybrydowej w miejskim nadwoziu, bez kompromisów we wnętrzu i bagażniku.

W Genewie światową premierą będzie miał także model FT-Bh, czyli ultra lekki, hybrydowy pojazd koncepcyjny, zaprojektowany by wyznaczyć nowe standardy niskiego zużycie paliwa i emisji, przy atrakcyjnej cenie zakupu w momencie debiutu rynkowego.

Debiutująca w Europie sportowa Toyota GT 86 w wersji produkcyjnej, zostanie wprowadzona na rynek latem 2012 r. Prezentowany model w 100 proc. realizuje założenia konstrukcyjne: wnosi nieskrępowaną radość z jazdy dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości, dobremu rozkładowi masy, silnikowi typu boxer o mocy 200 KM i napędowi na tylną oś z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu (szpera).

Podczas salonu genewskiego europejską premierę będą miały Toyota NS4 i FCV-R. Toyota NS4 jest kolejną generacją samochodu hybrydowego typu Plug In, wnosząca nowoczesny design, najwyższą jakość wykonania i poczucie jakości we wnętrzu, oraz udoskonaloną technologię napędu.

FCV-R jest natomiast kolejnym krokiem Toyoty w rozwoju masowo produkowanego samochodu wodorowego, torując drogę do debiutu sedana z ogniwami paliwowymi w 2015 roku.

Debiutująca w Europie TOYOTA diji umożliwi całkowitą personalizację samochodu, niespotykaną dotąd w motoryzacji. Całe nadwozie oraz wnętrze jest przestrzenią wizualizacji, której kolor i treść użytkownik może w dowolnym miejscu zmieniać zgodnie ze swoimi preferencjami. Odbywa się to z taką łatwością, jak pobranie aplikacji na urządzenie mobilne.