Pomiary na hamowni można przeprowadzać zarówno dla samochodów przednio jak i tylnonapędowych. Hamownia wyposażono w dwa hamulce elektrowirowe, każdy o mocy 476 KM (350kW), co daje możliwość zmierzenia samochodów o mocy prawie 1000 KM! Specjalna konstrukcja ramy umożliwia przemieszczanie hamowni po płaskim terenie bez użycia specjalistycznego sprzętu do podnoszenia. Ważąca ponad 1,5 tony hamownia posiada specjalnie zaprojektowany system kółek, które na czas pomiarów chowane są w ramie. Na życzenie klienta, możliwe jest zabudowanie hamowni inercyjnej na specjalnej lawecie. Co da możliwość mierzenia osiągów samochodu i strojenia silników w terenie. W szczególności podczas zawodów samochodowych.
Przenośna hamownia
Jednoosiowa hamownia może mierzyć moc zarówno na silniku jak i kołach w trybie inercji lub obciążenia. Oprogramowanie DynaV-tech umożliwia symulację drogową (pokonywanie wzniesień), stałego momentu i stałych obrotów (szczególnie przydatny dla wszystkich warsztatów samochodowych chcących poprawnie zestroić silnik).