Rajd wygrał Bryan Bouffier przed Jozefem Beresem (+34.0) i Kajetanem Kajetanowiczem.

W słowackiej imprezie załoga Subaru Poland Rally Team zajęła trzecią pozycję, a jednocześnie Kajetan z Jarkiem byli najszybszymi Polakami w Koszycach.

Po odjęciu najgorszej rundy (w sezonie odejmuje się dwie), liderem RSMP jest Kajetanowicz (223) - przed Sołowowem (201), Kucharem (173), Bouffierem (149), Rzeźnikiem (79) i Kuzajem (74). Michał Bębenek, w Koszycach pokonany przez Jana Chmielewskiego o 25 sekund, zapewnił sobie Citroen Racing Trophy Polska.

Kajetan Kajetanowicz: - Tytuł Mistrza Polski w klasyfikacji generalnej bardzo dużo dla mnie znaczy. To mój pierwszy tak znaczący triumf. Ciężko na niego pracowałem i jestem niesamowicie zadowolony. Cieszę się tym bardziej, że tytuł ten zdobyłem startując z Jarkiem Baranem, którego ogromna pomoc, doświadczenie i profesjonalizm dawały poczucie pewności w każdej wspólnie spędzonej chwili. Na słowa uznania zasługuje nasze Subaru oraz cały zespół, który ciężko pracował przez cały sezon, a także ci, którzy trzymali za nas kciuki, kibicowali nam przez cały sezon i są ze mną od początku mojej kariery. Przez cały sezon toczyliśmy ostrą walkę i cieszę się, że miałem tak wymagających rywali, którzy bardzo wysoko zawiesili poprzeczkę. To było wspaniałe współzawodnictwo i gratuluję wszystkim, z którymi spotkałem się na trasach rajdów. Także podczas zakończonego właśnie Rajdu Koszyc zmagaliśmy się z mocną konkurencją aż do ostatnich metrów.

Jarek Baran: - Wspaniała chwila dla mnie, dla wszystkich w zespole Subaru. Mój czwarty tytuł, ale zdobyty po dziewięciu latach, więc smakuje jak ten pierwszy. Wielkie słowa uznania dla talentu Kajetana. Cieszę się, że ten Jego pierwszy tytuł, może nie ostatni, jest w części moim udziałem, mogłem w tym uczestniczyć. Słowa uznania także dla naszych rywali. Wierzę, że wspólnie tworzyliśmy świetne widowisko. Dziękuję naszym kibicom, trzymającym kciuki od początku sezonu.

Witold Rogalski, dyrektor zespołu: - Osiągnięcie tytułu w przedostatnim rajdzie tegorocznego cyklu to zdecydowanie więcej, niż mogliśmy oczekiwać na początku sezonu. Do sukcesu przyczyniła się stosowana w praktyce zasada Kai-Zen. Choć oficjalnie nie używaliśmy tej nazwy, to ciągłe doskonalenie Załogi, samochodu, a także obsługi zaowocowało optymalnym rezultatem. Chciałbym w tym miejscu podziękować wszystkim sponsorom za zaufanie, Kajetanowi i Jarkowi za wspaniałą walkę, w wszystkim członkom Zespołu za nieprawdopodobne wręcz zaangażowanie i ogromny wkład pracy. No i oczywiście wszystkim kibicom, którzy nawet w czasie „chudszych” lat wierzyli w potencjał marki Subaru i potencjał naszej Załogi. Mam nadzieje zobaczyć wszystkich Państwa podczas ostatniej w 2010 roku rundzie RSMP - Rajdzie Dolnośląskim!

Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak potraktowali udział w Rajdzie Koszyc jako treningowy przed Rajdem Francji. Załoga Dynamic World Rally Team nie ustrzegła się problemów technicznych i w pierwszym dniu rajdu na wskutek awarii wspomagania kierownicy w ich Skodzie Fabii S2000 musiała wycofać się z dalszej jazdy. Łącznie w trakcie dwóch dni rajdu Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak przejechali około 100 kilometrów w warunkach rajdowych, testując między innymi ustawienia zawieszenia.

- W trakcie dwóch dni rajdu przejechaliśmy kilkadziesiąt kilometrów oesowych i mam nadzieję, że będzie to dobra rozgrzewka przed kolejną rundą Mistrzostw Świata. To był bardzo trudny rajd ze względu na zmienność nawierzchni, jak również warunki atmosferyczne panujące w trakcie rajdu. Jechaliśmy tempem testowym, ale to nie uchroniło nas przed złapaniem kapcia. Polska czołówka RSMP jechała tutaj bardzo szybko. Serdeczne gratulacje dla Kajtka, który zajmując trzecie miejsce zapewnił sobie w tych trudnych warunkach tytuł Mistrzowski. – powiedział w strefie serwisowej Michał Kościuszko.

Kolejny start Michała Kościuszko i Maćka Szczepaniaka w klasyfikacji SWRC na trasach Mistrzostw Świata odbędzie się już pod koniec września br. we Francji.

Miejsce w pierwszej dziesiątce pod koniec rajdu stracił Leszek Kuzaj.

- Obróciliśmy się na szybkiej partii OS-u i wypadliśmy z drogi w grząski teren. Przy trasie było w tym miejscu niewielu kibiców, dlatego nie udało nam się tak szybko wrócić na trasę. Niestety, straciliśmy zbyt dużo czas u i wypadliśmy z pierwszej dziesiątki w klasyfikacji rajdu. Trudno, cieszymy się z tego, że udało się przełamać zła passę i że dotarliśmy do mety - powiedział po rajdzie Leszek Kuzaj.

Poz. Nr Załoga Auto Kategoria Czas Strata do pop. Strata do lidera
1. 6 Bryan Bouffier/Xavier Panseri Peugeot 207 S2000 S2000 01:33:00.70 - -
2. 4 Jozef jr. Beres/Robert Muller Skoda Fabia S2000 S2000 01:33:34.70 +34.00 +34.00
3. 3 Kajetan Kajetanowicz/Jarosław Baran Subaru Impreza N4 01:33:38.20 +03.50 +37.50
4. 1 Michał Sołowow/Maciej Baran Ford Fiesta S2000 S2000 01:33:49.80 +11.60 +49.10
5. 5 Tomasz Kuchar/Daniel Dymurski Peugeot 207 S2000 S2000 01:34:16.00 +26.20 +01:15.30
6. 9 Grzegorz Grzyb/Przemysław Zawada Skoda Fabia S2000 S2000 01:36:13.90 +01:57.90 +03:13.20
7. 7 Jaroslav Melicharek/Richard Lasevic Mitsubishi Lancer WRC 05 A8 01:36:52.00 +38.10 +03:51.30
8. 14 Igor Drotar/Vladimir Banoci Skoda Fabia WRC A8 01:36:57.40 +05.40 +03:56.70
9. 12 Istvan Petho/Igor Bacigal Subaru Impreza WRC A8 01:38:59.50 +02:02.10 +05:58.80
10. 15 Maciej Rzeźnik/Przemysław Mazur Skoda Fabia S2000 S2000 01:42:02.50 +03:03.00 +09:01.80
11. 16 Kamil Butruk/Maciej Wilk Mitsubishi Lancer N4 01:44:07.70 +02:05.20 +11:07.00
12. 20 Mario Csente/Istvan Juhasz Subaru Impreza STI N4 01:44:44.60 +36.90 +11:43.90
13. 26 Jan Chmielewski/Robert Hundla Citroen C2R2 Max R 01:45:11.20 +26.60 +12:10.50
14. 17 Yurij Protasov/Andrian Aftanaziv Mitsubishi Lancer IX N4 01:45:29.70 +18.50 +12:29.00
15. 2 Michał Bebenek/Grzegorz Bebenek Citroen C2 R2 Max R 01:45:36.10 +06.40 +12:35.40
16. 29 Zoltan Bessenyey/Gyorgy Papp Citroen C2R2 Max A6/R 01:47:25.80 +01:49.70 +14:25.10
17. 28 Laurent Viana/Isabelle Galmiche Citroen C2R2 Max A6/R 01:47:45.60 +19.80 +14:44.90
18. 32 Anton Kupec/Marcel Okajcek Citroen C2R2 Max A6 01:48:08.00 +22.40 +15:07.30
19. 36 Roman Grendel/Zuzana Lieskovcova Mitsubishi Lancer Evo IX N4 01:48:14.90 +06.90 +15:14.20
20. 49 Rafał Janczak/Tomasz Sadlik Honda Civic Type-R N3 01:48:28.00 +13.10 +15:27.30
21. 30 Tomasz Gryc/Michał Kuśnierz Citroen C2R2 Max A6/R 01:49:05.00 +37.00 +16:04.30
22. 21 Jozsef Molnar/Boti Csanyi Mitsubishi Lancer Evo IX N4 01:50:26.80 +01:21.80 +17:26.10
23. 41 Jacek Płonka/Kamil Heller Renault Clio PCC 01:50:58.20 +31.40 +17:57.50
24. 23 Jozef Beres/Zoltan Repas Audi Quattro Coupe F12 01:51:16.10 +17.90 +18:15.40
25. 48 Herbi/Bartosz Holdenmayer Honda Civic Type-R N3 01:51:45.80 +29.70 +18:45.10
26. 31 Szymon Kornicki/Piotr Zegarmistrz Citroen C2R2 Max A6/R 01:52:21.10 +35.30 +19:20.40
27. 43 Peter Jurecka/Slavomir Harabin Renault Clio RS N3 01:52:33.60 +12.50 +19:32.90
28. 45 Krzyszto Orski/Bartosz Bil Renault Clio PCC 01:53:51.70 +01:18.10 +20:51.00
29. 55 Sławomir Kurdyś/Michał Kasina Honda Civic Type-R N3 01:54:10.60 +18.90 +21:09.90
30. 8 Leszek Kuzaj/Jakub Gerber Skoda Fabia S2000 S2000 01:54:34.30 +23.70 +21:33.60
31. 22 Jan Liptak/Jan Slovak Subaru Imreza WRX STI N4 01:55:34.00 +59.70 +22:33.30
32. 54 Piotr Krotoszyński/Tomasz Markiewicz Honda Civic Type-R N3 01:56:21.80 +47.80 +23:21.10
33. 58 Jiri Broz/Martin Neoral Skoda Felicia Kit Car A5 01:56:55.70 +33.90 +23:55.00
34. 59 Jozef Hostak/Martin Syn Peugeot 206 XS A6 01:57:01.50 +05.80 +24:00.80
35. 34 Tibor Kovacs/Branislav Navotny Subaru Impreza A8 01:57:03.70 +02.20 +24:03.00
36. 44 Attila Kadar/Gabirella Bekesi BMW 120D N3 01:58:38.50 +01:34.80 +25:37.80
37. 56 Marek Zenuch/Vojtech Bacinsky Nissan Sunny GTI F11 01:58:56.80 +18.30 +25:56.10
38. 60 Jozef Molnar/Miroslav Hajducek Citroen Saxo VTS N2 02:00:37.00 +01:40.20 +27:36.30
39. 67 Milan Kundis/Michal Pavlik Skoda 130 RS H 02:05:00.30 +04:23.30 +31:59.60
40. 66 Gabriel Szenderak/Klaudia Proschingerova Skoda Favorit 136 L F9 02:06:15.70 +01:15.40 +33:15.00
41. 40 Marek Spavelko/Milan Straka Renault Clio Ragnotti N3 02:09:40.80 +03:25.10 +36:40.10
42. 64 Ladislav Stoklas/Jan Dudzak Volkswagen Polo N1 02:17:45.70 +08:04.90 +44:45.00