Michał i Maciej zdecydowali się na start w Fiacie Grande Punto Abarth Super 2000, a nie w zgłoszonym wcześniej Mitsubishi Lancerze Evo IX.

Tydzień przed Wales Rally GB załoga Fiat Cersanit Rally Team przeprowadziła dwudniowy trening na szutrowych drogach w Bieszczadach. Michał Sołowow i Maciek Baran pracowali nad ustawieniami Grande Punto S2000, mając w perspektywie trzydniową rywalizację na odcinkach specjalnych ostatniej rundy Rajdowych Mistrzostw Świata. W piątek i sobotę kielecko-krakowski duet przejechał ponad 150 kilometrów, dobierając nastawy zawieszenia do walijskich zawodów.

- Po greckim Elpa Rally to nasza druga przygoda z szutrami w Punto S2000 - mówi Maciek Baran. W Bieszczadach trafiliśmy na warunki zbliżone do tych, jakich możemy spodziewać się w czasie Wales Rally GB. Nawet temperatury były podobne! Mimo, że na drogach śniegu nie było, miejscami zalegały płaty lodu. Używaliśmy opon szutrowych i okolcowanych,co było dla nas nowym doświadczeniem w przypadku Fiata. W Walii pojedziemy już drugi raz, ale tak naprawdę będzie to nasz debiut w rywalizacji PCWRC. Będzie to również pierwszy występ załogi w samochodzie S2000 w tej kategorii i jestem bardzo ciekawy konfrontacji z czołówką PCWRC.

Michał Sołowow i Maciej Baran otrzymali numer 40 i wystartują w silnie obsadzonej(22 zgłoszone załogi) klasie PCWRC. Obok nich w tej klasie pojadą Leszek Kuzaj i Craig Parry (numer 41) w Subaru Imprezie WRX STi. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (numer 76) wybrali takżeFiata Grande Punto Abarth Super 2000.