Drugi dzień rajdu to twarda i interesująca rywalizacja. Pecha miał Renato Travaglia wypadł z trasy i odpadł, podobnie jak dzień wcześniej (ale na skutek uszkodzenia amortyzatora), Michał Sołowow i Maciej Baran.

Końcówka rajdu była niezwykle emocjonująca. Freddy Loix i Robin Buysmans w Peugeocie 207 Super 2000, po błędzie i sporej stracie Nicolasa Vouilloza i Nicolasa Klingera (Peugeot 207 Super 2000), posiadali co prawda zdecydowana przewagę i byli poza zasięgiem konkurentów, ale o kolejne miejsca trwała ostra rywalizacja.

Nicolas Vouilloz i Nicolas Klinger zajmowali drugą lokatę mając 30 sekund przewagi nad załogami walczącymi o podium. Bernd Casier i Frédéric Miclotte (VW Polo S2000) wyprzedzali o 5,1 sekundy Giandomenico Basso i Mitię Dottę (Fiat Grande Punto Super 2000), o 5,8 sekundy Patricka Snijersa i Wima Soenensa (Peugeot 207 S2000) oraz o 6,1 sekundy Lucę Rossettiego i Matteo Chiarcossiego (Peugeot 207 Super 2000).

Wszystko więc jeszcze było możliwe - ostatni, osiemnasty odcinek specjalny liczył bowiem aż 42,56 kilometra!

Nicolas Vouilloz i Nicolas Klinger pojechali próbę bardzo szybko, nadrabiając aż 12,8 sekundy nad Freddym Loixem.

Świetnie spisali sie też Bernd Casier i Frédéric Miclotte. Odparli oni atak Patricka Snijersa oraz Giandomenico Basso.

Giandomenico Basso i Mitia Dotta otrzymali minutę kary, ponadto przegrali próbę z Patrickiem Snijersem.

Wszyscy oczekiwali na wynik Lucy Rossettiego i Matteo Chiarcossiego.

Niepokonani wcześniej w tym sezonie w serii IRC Włosi pokazali na co ich stać. Okazali się zdecydowanie najlepsi na odcinku i awansowali na podium!

Wyniki:

1. Freddy Loix i Robin Buysmans (Peugeot 207 S2000) - 2:44.40,3 godz.;2. Nicolas Vouilloz i Nicolas Klinger (Peugeot 207 S2000) - strata 58,7 sek.;3. Luca Rossetti i Matteo Chiarcossi (Peugeot 207 S2000) - 1.28,6 min.;4. Bernd Casier i Frédéric Miclotte ((VW Polo S2000) - 1.34,5 min.;5. Patrick Snijers i Wim Soenens (Peugeot 207 S2000) - 1.44,0 min.;6. Giandomenico Basso i Mitia Dotta (Fiat Grande Punto S2000) - 3.22,9 min.

Fot. Rallyworld©Willy Weyens