2 nowe wersje Evo już w Polsce! My również mieliśmymożliwość przetestowania debiutujących na naszym rynku wersji Lancera Evolution X.
Silnik wersji MR GT330 osiąga maksymalnie 330 KM i dysponuje momentem obrotowym równym 430 Nm, wyposażon ją również w 6-biegową, półautomatyczną przekładnię Twin Clutch SST dzięki której rajdowcy kochający jazdę z automatem mogą poczuć jak jeździ się rajdówką przystosowaną do ruchu ulicznego.
Kolejną wersja to prawdziwy japoński „smok” czyli Lancer Evolution GSR GT360 „ATTACK” z silnikiem o maksymalnej mocy wynoszącej 360 KM i maksymalnym momencie obrotowy równym 460 Nm.
W nowych wersjach Lancera Evolution zastosowano układ wydechowy i dolotowy firmy HKS. Natomiast o prawidłową pracę silnika dba oprogramowanie przygotowane praz firmę ECUTEC.
W ekstremalnym modelu Lancer Evolution GSR GT360 „ATTACK” zamontowano również zestaw zegarów kontrolnych firmy DEFI, które informują kierowcę o pracy silnika wskazując temperaturę oleju, ciśnienie doładowania oraz temperaturę spalin.
Lancer Evolution GT360 „ATTACK” to ekskluzywna seria limitowana która powstanie jedynie w liczbie 10 sztuk.
Oto ceny wszystkich 5 wersji Lancera EVO X oferowanych obecnie na naszym rynku:
- Lancer Evolution GSR 5 MT -169 990 złLancer Evolution GSR GT 350 -193 990 złLancer Evolution GSR GT360 “ATTACK” - 196 990 złLancer Evolution MR TC-SST - 202 990 złLancer Evolution MR GT330 -211 990 zł
Galeria zdjęć
26 maja na terenie lotniska wojskowego w Nowym Mieście nad Pilicą odbyło się spotkanie prezentujące dwie nowe wersje Mitsubishi Lancera Evolution
Podczas imprezy kierowcy mogli poczuć moc 5 wersji czteronapędowych Lancerów i przetestować, na specjalnie przygotowanym torze, wyjątkowe odmiany auta: 2 najnowsze: Lancer Evolution MR GT-330 i Lancer Evolution GSR GT 360 „ATTACK” oraz Lancer Evolution RS, Lancer Evolution GSR 5 MT i Lancer Ralliart.
Dla amatorów rajdów i wyścigów samochodowych przygotowano wyjątkową atrakcję – co-drive z Tomaszem Czopikiem i Pawłem Dytko.
Mitsubishi kontynuuje „ofensywę” na rynku aut sportowych. W ubiegłym roku polski oddział Mitsubishi Motors zanotował rekordową sprzedaż Lancerów Evolution (89 sztuk, wzrost o niemal 90%).
Obecnie gama tych najsłynniejszych modeli spod znaku Trzech Diamentów zostaje rozszerzona o dwie nowe, jeszcze mocniejsze i jeszcze szybsze wersje: MR GT330 i limitowaną serię GSR GT360 „ATTACK”.
”. Dzięki tak bogatej ofercie aut z gamy Lancer Evolution, do której należy teraz aż 5 modeli, Mitsubishi zamierza dotrzeć do grupy najbardziej wymagających klientów.
Nowe wersje kultowego Lancera EVO dzięki modyfikacjom charakteryzują się lepszymi osiągami, dynamiką i mocą silnika.
W nowych wersjach Lancera Evolution X zastosowano układ wydechowy i dolotowy firmy HKS
Każdy producent samochodów może poszczycić się posiadaniem w swojej ofercie modelu flagowego. Niewielu jednak tworzy pojazdy, które zyskują status motoryzacyjnych ikon, na trwałe wpisujących się do annałów historii rozwoju motoryzacji. Jedną z nich jest bez wątpienia model Mitsubishi Lancer Evolution.
Ostatnia generacja Lancera Evolution jest bardziej dojrzała, wysmakowana stylistycznie niż poprzednie wcielenia tego modelu, ale wciąż tak samo niezawodna.
Każdy śmiałek mógł zasiąść na fotelu pasażera w najnowszym rajdowym modelu Mitsubishi Lancer Evolution X i choć na chwilę zostać pilotem Pawła Dytko, Mistrza Polski w Samochodowych Wyścigach Górskich w 2006 roku oraz zdobywcy „Międzynarodowego Pucharu 3 Kopców” w Wyścigach Górskich w 2005 roku. Emocje sięgały zenitu, gdy Paweł pędził wąską leśną drogą z prędkością ponad 180 km/h!
Tomasz Czopik, wielokrotny Rajdowy Mistrz Europy Strefy Centralnej i Rajdowy Mistrz Polski z 2002 roku, zafundował kierowcom tzw. odwrócony co-drive.
Tym razem to kierowca rajdowy był pilotem, a na fotelu kierowcy zasiadał uczestnik imprezy. Krótki instruktaż, wytyczona trasa i… pedał gazu!