Podstawą zewnętrznych modyfikacji jest pakiet aerodynamiczny oraz dyskretne zmiany stylistyki atrapy i bocznych wlotów powietrza. Efekt podkreślają 22 calowe felgi KAHN RS-L z oponami 285/35 R22, które zapewniają jeszcze komfort na drodze, a przy tym szczelnie, ale nie przesadnie, wypełniają znacznie poszerzone nadkola. Nadwozie zostało także obniżone za pomocą w pełni regulowanego modułu elektronicznego, który pozwala na płynny wybór wielkości prześwitu. Oczywiście autem wciąż można zjechać z utwardzonej drogi korzystając z ponadprzeciętnych właściwości terenowych Range Rover'a Sport, ale nikt nie zaprzecza, że funkcjonalność nieco ustąpiła w tym przypadku miejsca designowi. Wnętrze również kryje szereg wysmakowanych zmian. Tutaj uwagę koncentruje przede wszystkim nowa skórzana tapicerka. Tym razem zaproponowano awangardowy wzór przeszycia, który wraz z ciekawym kolorem wyznacza nowy trend propozycji wykończenia wnętrza przez KAHN Design. Kolor „Kawa z mlekiem" doskonale komponuje się z jasno-beżową deską rozdzielczą, ciemnym wstawkami na konsoli centralnej oraz białym nadwoziem. Całości smaku dodaje nowy zestaw instrumentów z nietuzinkowym bordowym podświetleniem tarcz zegarów, czyniąc wnętrze Range Rover'a Sport naprawdę wysublimowanym i niepowtarzalnym. Auto może być także doposażone w wyświetlacz HUD pokazujący kierowcy na przedniej szybie podstawowe parametry jazdy, czy rozbudowany system audiowizualny dla pasażerów.
Pod maską zaprezentowanego auta znajduje się przestrojony za pomocą modułu KAHN INTELIGENT POWER najmocniejszy oferowany w Range Rover Sport diesel - TDV8. Ośmiocylindrowy silnik o pojemności 3,6 litra już seryjnie produkuje 272 KM. Po modyfikacjach wartość ta przekracza 300 KM. Ale dodatkowe konie nie stanowiły w tym przypadku priorytetu. Skoncentrowano się przede wszystkim na zwiększeniu i optymalizacji przebiegu krzywej momentu obrotowego. Dodatkowe 160 Nm winduje tę wartość do imponujących 800 Nm osiąganych przy 2500 obr/min. Seryjny układ wydechowy zastąpiono przygotowanym od nowa układem ze stali szlachetnej. Po tych zmianach ważące ponad 2,7 tony auto bardziej ochoczo reaguje na dodanie gazu szczególnie w górnych zakresach prędkości obrotowych, dając kierowcy znacznie większe poczucie swobody w ruchu miejskim i autostradowym. Modyfikacje silnika dostępne są także dla mniejszego, sześciocylindrowego diesla (280 KM) oraz nowego pięciolitrowego silnika benzynowego (moc 555 KM). Trzeba przyznać, że tak przygotowane auto staje się pojazdem zjawiskowym, podobnym, ale jakże innym od seryjnego Range Rover'a Sport. Na tyle innym, że na masce oraz klapie bagażnika zamiast logo producenta pojawiło się logo KAHN Design. Oczywiście klienci jak zawsze mogą dowolnie konfigurować pojazd, gdyż istnieje możliwość zakupienia wybranych elementów modyfikacji według własnego uznania. Generalnym importerem akcesoriów KAHN Design w Polsce jest firma PAKO Marketing.
Firma KAHN Design znana jest z nietuzinkowych stylizacji samochodów takich marek jak Aston Martin, Bentley, Rolls-Royce, Ferrari. Oferuje także szeroki wybór akcesoriów dla pojazdów Porsche, Mercedes, BMW oraz Audi. Marka KAHN Design ceniona jest również za nadawanie indywidualnych cech samochodom już poddanym zmianom, choćby przez tak znamienitych tunerów jak BRABUS, czy Lorinser.
źródło: KAHNDESIGN Polska