Renault jest niekwestionowanym liderem w dziedzinie bezpieczeństwa. Posiada aż osiem modeli z najwyższą notą pięciu gwiazdek w testach Euro NCAP (ochrona pasażerów dorosłych). W dniach 11 – 18 grudnia br. zaplanowano test najnowszego spotu wizerunkowego marki. Spot przygotowany w ramach planowanej kampanii reklamowej, zostanie przed emisją poddany ocenie internautów.

Wchodząc na stronę: www.renault.com.pl/glosuj_na_spotkażdy może wyrazić swoją opinię. Osoby, które wezmą udział w głosowaniu w dniach 11 – 18 grudnia, mogą wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami jest 6 podwójnych kursów doskonalenia techniki jazdy w Szkole Jazdy Renault.

Dbałość o bezpieczeństwo pasażerów, ale również ich edukacja w tej dziedzinie jest priorytetową sprawą dla Renault. Nad wprowadzaniem kolejnych nowatorskich rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa, w Renault pracuje 600-osobowy zespół. Rozwiązania te dla klienta przekładają się na coraz wyższy poziom bezpieczeństwa oferowanych samochodów, zapewniający najlepsze rozwiązania w tej dziedzinie zarówno dla kierowcy jak i pasażerów.

Euro NCAP (European New Car Assessment Programme), to niezależna organizacja zajmująca się oceną bezpieczeństwa pojazdów. Pierwszy w historii samochód, który zdobył maksymalną ilość pięciu gwiazdek to Renault Laguna. Następne z pięciogwiazdkowej kolekcji Renault to: Modus, Clio, Megane, Megane Coupe-Cabriolet, Scenic, Vel Satis i Espace.