W stosunku do poprzednika sylwetka auta będzie szykowniejsza i ma sprawiać wrażenie większej lekkości – wszystko za sprawą znacznie smuklejszego tyłu i charakterystycznie zachodzących na boki przyciemnionych lamp LED.
{player}1266322988949.flv{/player}
Panele składanego dachu wykonano ze szkła, dzięki czemu nawet podczas jazdy w pochmurne dni we wnętrzu auta nie zabraknie nam światła. Gdy tylko słońce wyjdzie zza chmur, 21 sekund dzieli nas od rozkoszowania się bliskim kontaktem z przyrodą – tyle właśnie trwa składanie dachu w bagażniku, który zmniejsza się wówczas o połowę (z 417 do 211 litrów). Nowością w drugiej generacji CC jest umieszczony centralnie za tylnymi siedzeniami deflektor, którego zadanie polega na zmniejszaniu zawirowań powietrza we wnętrzu auta podczas jazdy bez dachu – producent gwarantuje, że do prędkości 90 km/h fryzury podróżujących nowym Mégane’em są bezpieczne.
W momencie rozpoczęcia sprzedaży klienci będą mogli wybierać spośród 4 silników. Podstawowy to benzynowy 1.6/110 KM. Oprócz niego w ofercie znajdą się także: 1.4 TCe (turbo) o mocy 130 KM oraz 2.0/140 KM. Pod maską CC zagości również 130-konny diesel 1.9 dCi, którego standardowo wyposażono w filtr cząstek stałych. Do przeniesienia napędu posłuży 6-biegowa skrzynia manualna, a wersja 2.0 będzie oferowana też z bezstopniową przekładnią CVT.
W salonach sprzedaży nowa meganka pojawi się na początku czerwca. W standardowym wyposażeniu znajdziemy m.in.: 6 poduszek, ESP i automatycznie wysuwający się podczas kolizji pałąk przeciwkapotażowy.