Renault zrezygnował z oferty podstawowej wersji Megane. Wersję Authentique zastąpi nowy poziom Extreme obejmujący m. in. 6 poduszek powietrznych, radio z odtwarzaczem CD, 16-calowe koła ze stopów lekkich, światła przeciwmgielne oraz skórzaną kierownicę i rękojeść lewarka zmiany biegów. Wyposażenie Impulsion zastępuje dotychczasowe Expression i dodatkowo oferuje tylne czujniki parkowania oraz skórzaną kierownicę i gałkę lewarka skrzyni biegów. Nawiązująca wersja Carminat dostępna będzie wyłącznie jako 5-drzwiowy hatchback i dodatkowo wyposażona zostanie w nawigację.

Najwyższe poziomy wyposażenia Dynamique i Privilege zostają zastąpione jednym o nazwie Exception, który wersję Dynamique wzbogacił o czujniki parkowania, tapicerkę w kombinacji materiał-skóra i 17-calowe koła. Exception dostępny będzie z nadwoziem sedan, natomiast coupe-cabrio zachowuje poziom Privilege.

Dla wszystkich nowych poziomów wyposażenia jest charakterystyczne, że za dodane opcje Renault naliczył sobie niższe dopłaty niż dotychczas. Za dogodną cenę można dokupić także jeden z czterech pakietów - ESP i airbagi boczne dla tylnej kanapy; skórzaną tapicerkę z podgrzewaniem przednich foteli; czujniki ciśnienia w oponach z lampami ksenonowymi albo Audio Connection Box i wbudowane handsfree z bluetooth.

Wyposażenie sportowej odmiany GT odpowiada teraz wyposażeniu Exception, jednak bez czujników parkowania. W wypadku Renault Sport F1 Team R26 i Renault Sport Luxe nie zaszły żadne zmiany.

W ofercie Megane nie znajdziemy też silnika 1,9 dCi bez filtra cząstek stałych o mocy 96 kW (130 KM). Za wyjątkiem coupe-cabrio z oferty zniknie także jednostka 2,0 16V w połączeniu z manualną skrzynią biegów, dostępna będzie tylko z automatem i wyposażeniem Exception.

Kosmetyczne zmiany zaszły także w stylistyce przodu. Atrapa chłodnicy otrzymała chromowane ramki, a pomiędzy lampami przeciwmgielnymi pojawi się chromowana listwa.