Zwykłe Twingo jest dla cieniasów. Model RS to już wyższa szkoła jazdy, a Gordini to kolejny poziom wtajemniczenia. Modele R1 i R2 to z kolei propozycja dla tych, którym nie wystarczą już wyścigi od świateł do świateł i chcą spróbować czegoś bardziej wymagającego – startów w rajdach.
I tak model R1 to Twingo RS wyposażony w klatkę bezpieczeństwa wykonaną z rurek o długości 40 m. Auto ma 133 KM, waży 1030 kg i wyposażone jest w 16-calowe koła.
Na takich samych stoi wersja R2, która jednak ma więcej mocy (160 KM), wzmocnione hamulce, poszerzony rozstaw kół i dźwignię zmiany biegów umieszczoną na kierownicy, co pozwala na ekspresową zmianę biegów.
Cena? Najpierw trzeba kupić zwykłe Twingo RS za niecałe 52 tys. zł, a potem dokupić pakiet R2 za prawie 28 tys. euro. A na koniec jeszcze zapłacić za to odpowiedni podatek.
Galeria zdjęć
Renault Twingo Hardcore
Renault Twingo Hardcore
Renault Twingo Hardcore
Renault Twingo Hardcore
Renault Twingo Hardcore
Renault Twingo Hardcore
Renault Twingo Hardcore
Renault Twingo Hardcore
Renault Twingo Hardcore