Nowość firmy Rolls-Royce nazwano Phantom Tungsten Edition i w odróżnieniu od podstawowej limuzyny wyróżnia się rozwiązaniami stylistycznymi, które zbliżyły ją do koncepcyjnego 101EX.
Najbardziej widoczna zmiana odbyła się na nadwoziu, które pokryto lakierem Xirallic. Wykorzystano go na całym samochodzie, tylko maska silnika jest z polerowanego aluminium. Zmieniony wygląd uzyskano także dzięki 21-calowym kołom ze stopów lekkich i polerowanym końcówkom wydechu.
We wnętrzu zastosowano jasnoszarą skórzaną tapicerkę, która jest w kontraście do ciemnej deski rozdzielczej. Na podsufitce pojawiły się włókna optyczne, które mają wywoływać uczucie gwieździstego nieba.
Technika pozostała bez zmian, pod maską nadal znajdziemy 12-cylindrowy silnik w układzie V o pojemności 6,75 l oferujący moc 338 kW (460 KM) i moment obrotowy 720 Nm. Jednostka umożliwia lukusowej limuzynie rozpędzić się do prędkości maksymalnej 240 km/h i przyśpieszać od 0 do 100 km/h w 5,9 s.
Galeria zdjęć
Rolls-Royce Phantom Tungsten Edition: absolutna limuzyna
Rolls-Royce Phantom Tungsten Edition: absolutna limuzyna
Rolls-Royce Phantom Tungsten Edition: absolutna limuzyna
Rolls-Royce Phantom Tungsten Edition: absolutna limuzyna
Rolls-Royce Phantom Tungsten Edition: absolutna limuzyna
Rolls-Royce Phantom Tungsten Edition: absolutna limuzyna
Rolls-Royce Phantom Tungsten Edition: absolutna limuzyna
Rolls-Royce Phantom Tungsten Edition: absolutna limuzyna