Podczas inauguracyjnej konferencji prasowej zaprezentowano dwa nowe modele i przyszłość rosyjskiego producenta. Aktualnie jest on w stanie wyprodukować 1000 aut rocznie, a w 2011 roku będą także uruchomione dwa zakłady produkcyjne w Belgii i Niemczech, gdzie montowane będą pojazdy z elementów dostarczanych z Rosji.
Obecnie Marussia Motors ma w ofercie modele B1 i B2, które są dostępne za około 100 tys. euro. Pojazdy mają nadwozie zbudowane z kompozytów, a podwozie z aluminium.
Do napędu zastosowano 3.5 l silniki V6 dostarczane przez brytyjskiego Coswortha, współpracujące z sześciostopniowym automatem, o mocy 221 kW (300 KM), 265 kW (360 KM) i 309 kW (420 KM). Najsłabsza wersja osiąga prędkość maksymalną 250 km/h oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu poniżej 5 sekund.
Wiosną 2011 roku do oferty ma dołączyć ekstrawagancki SUV oznaczony symbolem F2, który już był prezentowany w maju 2010 roku podczas targów telekomunikacji w Moskwie.
Natomiast jesienią 2011 roku podczas międzynarodowego salonu samochodowego we Frankfurcie nad Menem odbędzie się premiera światowa czwartego modelu, ale nie podano jeszcze na ten temat żadnych danych.
Do 2014 roku Marussia Motors ma osiągnąć wielkość produkcji na poziomie 10 tys. aut rocznie.