Logo

"RPM Tuning"

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

W "RPM Tuning" po raz pierwszy pojawią się tak ogromne możliwości modyfikacji naszego auta. Poczynając od zmian w kształcie nadwozia (nowe spoilery, światła, felgi, progi) aż po zmiany mechaniki pojazdu (wtrysk podtlenku azotu, utwardzenie zawieszenia, nowy układ wydechowy).

Największe wrażenie robi jednak liczba dostępnych opcji - karoserię samochodu możemy przekształcić na prawie 1,5 mln sposobów! Ilość zmian mechanicznych jest mniejsza i ogranicza się do 300 tys. kombinacji. Dzięki tak rozbudowanym możliwościom tuningu, możemy mieć pewność, że skonstruowane przez nas auto będzie zupełnie inne od pojazdów konkurencji. Co najważniejsze, autorzy gry zapewniają, że każda zmiana ma mieć widoczny wpływ na zachowanie się samochodu w trakcie jazdy.W czasie zabawy nie będziemy startowali jedynie w prostych wyścigach na ćwierć mili. W kolejnych misjach zmierzymy się z przeciwnikami na trasach prawdziwych rajdów prowadzonych na ulicach miast (pamiętano oczywiście o odwzorowaniu zwykłego ruchu ulicznego). Uciekać będziemy też przed patrolami policji.Inaczej niż w większości zręcznościowych gier samochodowych w "RPM Tuning" nasze auto będzie ulegało zniszczeniom w trakcie kolizji - musimy więc uważnie wyprzedzać przeciwników. Gra na Zachodzie powinna pojawić się na początku bieżącego roku w wersji na konsolę Sony PlayStation 2.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: