Montaż 600-konnego silnika V-10 o pojemności 8,4 litra prowadzony jest w podobny sposób. Dodge Viper składa się z siedmiu podstawowych komponentów montażowych: tablica przyrządów, zbiornik paliwa, moduły zawieszenia kół, koła i ogumienie, moduł chłodzenia, zespół klapy tylnej nadwozia oraz kompletny silnik. Za wyjątkiem silnika, komponenty te przyjeżdżają do Conner Avenue AP z zewnątrz. Poza zakładem odbywa się tłoczenie, odlewanie i zgrzewania odpowiednich elementów pojazdu, a gotowe panele nadwozia dostarczane są na linię produkcji już w stanie polakierowanym.Tak jak w przypadku specjalnie przygotowywanych pojazdów wyczynowych - kąt pochylenia kół oraz wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ustawiany jest nie tylko statycznie, ale również w skrajnych położeniach pracującego zawieszenia. Dodge Viper SRT10 MY 2008 jest jedynym seryjnym pojazdem w USA, który tego rodzaju regulacje przechodzi przed opuszczeniem zakładu wytwórczego.
Ruszyła produkcja nowego Vipera SRT10
Ręczna produkcja nowego Dodge Vipera SRT10 odbywa się na linii o długości 215 metrów przy 26 stanowiskach roboczych, obsługiwanych przez 48 specjalnie wybranych w tym celu montażystów (oraz członków związku zawodowego UAW), zwanych Craftpersons (Specjaliści). Staranny montaż zespołów i regulacje zajmować mogą nawet 49 minut na każdym z etapów wytwarzania, co pozwala wyeliminować tradycyjne dla masowej produkcji "stanowiska naprawcze" - albowiem za wszelkie tego typu procedury odpowiedzialni są poszczególni Specjaliści.