Montaż 600-konnego silnika V-10 o pojemności 8,4 litra prowadzony jest w podobny sposób. Dodge Viper składa się z siedmiu podstawowych komponentów montażowych: tablica przyrządów, zbiornik paliwa, moduły zawieszenia kół, koła i ogumienie, moduł chłodzenia, zespół klapy tylnej nadwozia oraz kompletny silnik. Za wyjątkiem silnika, komponenty te przyjeżdżają do Conner Avenue AP z zewnątrz. Poza zakładem odbywa się tłoczenie, odlewanie i zgrzewania odpowiednich elementów pojazdu, a gotowe panele nadwozia dostarczane są na linię produkcji już w stanie polakierowanym.Tak jak w przypadku specjalnie przygotowywanych pojazdów wyczynowych - kąt pochylenia kół oraz wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ustawiany jest nie tylko statycznie, ale również w skrajnych położeniach pracującego zawieszenia. Dodge Viper SRT10 MY 2008 jest jedynym seryjnym pojazdem w USA, który tego rodzaju regulacje przechodzi przed opuszczeniem zakładu wytwórczego.
Galeria zdjęć
Ruszyła produkcja nowego Vipera SRT10
Ruszyła produkcja nowego Vipera SRT10
Ruszyła produkcja nowego Vipera SRT10
Ruszyła produkcja nowego Vipera SRT10