W 2007 roku dziesięć wyścigów RBAR rozegranych na całym świecie obejrzało bezpośrednio 4 miliony widzów, a kolejne 400 milionów śledziło ich przebieg w telewizji.

Marka SEAT była zaangażowana w pięć wyścigów – w Istambule, Interlaken, Londynie, Budapeszcie i Porto, które obejrzało 2,5 miliona osób.

Obecność marki Seat podczas RBAR jest bardzo widoczna dzięki oznaczeniom na samolotach, bramkach powietrznych i innych elementach scenografii wyścigu. W ramach współpracy z RBAR firma Seat S.A. udostępnia także 75 samochodów, z którychkorzystają piloci i obsługa naziemna przedsięwzięcia. Najbardziej znanym pojazdem jest samochód Follow Me wykorzystywany na lotnisku do kierowania ruchem samolotów.

- Red Bull Air Race doskonale harmonizuje z celem firmy, jakim jest podnoszenie świadomości marki Seat - stwierdził prezes firmy, Erich Schmitt. Charakter wyścigu, w którym liczy się dynamiczna sportowa rywalizacja, a przede wszystkim precyzja i najwyższa jakość, jest doskonale zgodny z wartościami naszej marki.

Dyrektor Naczelny Red Bull Air Race Bernd Loidl dodaje:

- W firmie Seat mamy bardzo silnego partnera, który pomaga nam uczynić z Red Bull Air Race jedną z najbardziej znanych i widowiskowych imprez sportowych na świecie. Seat bardzo poważnie traktuje tę współpracę, a my z satysfakcją korzystamy w czasie imprez z samochodów dostarczonych przez naszego partnera.

W ramach RBAR 2008 World Series, Seat będzie obecny podczas następujących wyścigów:

• Rotterdam (Holandia), 19-20 lipca;• Londyn (Wielka Brytania), 2-3 sierpnia;• Budapeszt (Węgry), 19-20 sierpnia;• Porto (Portugalia), 6-7 września;• Lokalizacja do ustalenia (Hiszpania), 27-28 września.

Entuzjaści z Polski najbliżej będą mieli do Budapesztu...