Głównym rywalem naszych zawodników miał być Czech Karel Trneny dysponujący Skodą Octavią WRC. Leszek Kuzaj zdecydowanie wygrał dwa pierwsze odcinki specjalne. Za nim ze stratą 30 sekund był sklasyfikowany ulubieniec miejscowych kibiców Tibor Cserhalmi jadący N-grupowym Mitsubishi Lancerem Evo VII). Dopiero na 4 miejscu znajdował się Trneny.Niespodziewanie po rozegraniu kolejnej próby na mecie pierwszej pętli prowadził z przewagą 6 sekund Cserhalmi. Polska załoga Focusa na odcinku Cervenica zajęła dopiero 6 pozycję. Zaraz po starcie w Fordzie doszło do przebicia przedniej lewej opony i cały ponad-11-kilometrowy oes Polacy musieli pokonać na feldze.Potem już wszystko przebiegało zgodnie z oczekiwaniami. Na kolejnym odcinku specjalnym Kuzaj odzyskał prowadzenie. W sumie "Kuzi" był najszybszy w ośmiu z dziewięciu prób. Na mecie uzyskał ponad 2,5 minuty przewagi nad Karelem Trnenym. Po tym sukcesie Leszek ma duże szanse na tytuł mistrza Słowacji.Piąty odcinek Banske był bardzo pechowy dla Tibora Cserhalmiego. Słowak uzyskał na nim dopiero 27. czas i spadł na 4 pozycję w klasyfikacji generalnej imprezy. Niebawem okazało się, że był to jego ostatni oes, przed kolejnym wycofał się z powodu defektu technicznego.Grupę N w Rajdzie Vranov wygrała załoga Vladimir Palko i Robert Muller (Mitsubishi Lancer Evo VII), a w kategorii Super 1600 ponownie najszybszy był młody czeski kierowca Pavel Valousek (Suzuki Ignis S1600), którego tym razem pilotował Frantisek Rajnoha.Obok Leszka Kuzaja i Macieja Szczepaniaka w Rajdzie Vranov wystartowało jeszcze pięć polskich załóg. Tylko jedna z nich nie dotarła do mety. Jerzego Nowakowskiego i Agnieszkę Starostę (Skoda Felicia), którzy w Presovie zajęli 11 miejsce w klasyfikacji końcowej, wyeliminował defekt na przedostatnim odcinku specjalnym. Pozostali spisali się bardzo dobrze. Dariusz Grudniewski powetował sobie niepowodzenia z pierwszej rundy mistrzostw Słowacji i teraz zwyciężył w klasie N-3. Szóste miejsce przypadło tu Piotrowi Meresińskiemu. Najszybszy w klasie A-5 był Łukasz Kalicki na niewielkim Nissanie Micrze. Druga pozycja wśród pojazdów A-6 przypadła Łukaszowi Witasowi.Rajd Vranov: 1. Leszek Kuzaj/Maciej Szczepaniak (Ford Focus WRC) 49.52; 2. Karel Trneny/Stanislav Kafka (Skoda Octavia WRC) +2.33; 3. Vladimir Palko/Robert Muller (Mitsubishi Lancer Evo VII) +3.26; 4. Pavel Valousek/Frantisek Rajnoha (Suzuki Ignis S1600) +4.18; 5. Augustin Podhajecky/Andrej Siska (Skoda Fabia TDi) +5.54; 12. Łukasz Witas/Michał Kuśnierz (Peugeot 206 XS) +9.23; 15. Dariusz Grudniewski/Robert Hundla (Peugeot 306 S16) +10.05; 30. Łukasz Kalicki/Adam Miron (Nissan Micra) +13.31; 35. Piotr Meresiński/Marek Brzozok (Renault Clio) +15.23.
Seryjny zwycięzca
Po wygraniu pierwszej eliminacji mistrzostw w Presovie polska załoga tryumfowała teraz w Rajdzie Vranov. W drugiej rundzie Leszek Kuzaj i Maciej Szczepaniak wystartowali znacznie mocniejszym Fordem Focusem WRC.