Od 16 lat istnienia w Polsce Shell konsekwentnie realizuje obraną strategię. Firma dostosowuje swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów. Celem firmy jest wyróżnianie się w oczach klientów poprzez oferowanie produktów najlepszej jakości i najwyższy poziom usług.

- Mając na uwadze dbałość o klientów i chcąc zaoferować im jak najwyższą jakość produktów oferowanych w sklepach przy naszych stacjach, zdecydowaliśmy się podpisać umowę o pilotażowej współpracy z siecią „Piotr i Paweł - powiedział Paweł Żuk, Dyrektor Generalny Shell Polska. Zależy nam, aby klienci odwiedzający stacje Shell mieli możliwość nie tylko zatankować najwyższej jakości paliwo, ale również mogli zrobić codzienne zakupy mając do wyboru szeroką gamę produktów wysokiej jakości. Dbałość o odpowiednio duży wybór asortymentu, jego jakość oraz klimat zakupów to atrybuty, które braliśmy pod uwagę przy wyborze partnera.

Nowy projekt - sklepy „Piotr i Paweł" na stacjach Shell - ma na celu stworzenie nowej jakości na rynku sieci stacji paliw. Połączenie doświadczenia dwóch marek cieszących się uznaniem daje gwarancje rozwiązań, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów.

Już od października klienci Shell mogą (lub będą mogli!) każdego dnia dokonywać zakupów na stacjach w trzech miastach:

- Poznań: Al. Solidarności 55 (otwarcie 24.10);- Swarzędz k / Poznania: ul. Poznańska 8 (otwarcie 18.10);- Warszawa: ul. Wał Miedzeszyński 219; (twarcie 24.10).

Siećdetaliczna Shell rozwija się bardzo dynamicznie i liczy ponad 330 stacji. W samym roku 2008 sieć powiększy się o około 40 stacji. Obok sieci stacji Shell prowadzi działalność detaliczną w postaci trzech 3 sklepów spożywczych działających niezależnie od stacji. Sklepy działające pod marką „Select" zlokalizowane są w Warszawie i od lat cieszą się uznaniem klientów.

Firma zainwestowała do tej pory w rozwój sieci stacji w Polsce ponad miliard złotych. Z udziałem w rynku wynoszącym ponad 10% Shell jest jednym z liderów polskiego rynku.