Większa sprzedaż niestety nie wiąże się z zyskami, które w 2009 roku spadły aż o 68 procent. Najwięcej samochodów czeskiej marki kupili w 2009 roku Niemcy – 162 328 egz., ale ponad 100 procentowy wzrost odnotowały Chiny, gdzie sprzedano 122 556 samochodów. Także Polska należy do krajów, które odnotowały wzrost sprzedaży z wynikiem 38 305 egz.

Łączna sprzedaż 684 200 samochodów taj marki w 2009 roku stanowi historyczny rekord, w którym niekwestionowany udział mają Niemcy z programem złomowania i Chiny z największym wzrostem sprzedaży.

Najchętniej kupowanym modelem była Octavia, której sprzedano o 2,4 proc. więcej niż przed rokiem, czyli 273 590 egz. O 43 proc. na 43 745 egz. spadła sprzedaż Octavii Tour. O 7 proc. więcej, czyli 264 173 egz. sprzedano Fabii. Nowa generacja modelu Super zwiększyła sprzedaż o 74 proc. na 44 548 egz. Natomiast spadła sprzedaż Roomstera o 18 proc.. Yeti kupiło 11 000 klientów.

Największy spadek sprzedaży odnotowano na Ukrainie (-77 proc.) i w Rumunii (-61 proc.).

Škoda Auto - sprzedaż do klienta
Rynek/rok 2006 2007 2008 2009
Niemcy 103 931 112 452 112 504 162 328
Chiny 660 27 325 59 284 122 556
Česká republika 65 171 66 806 58 001 56 504
Polska 28 783 33 210 33 986 38 305
Wielka Brytania 38 801 40 430 37 072 36 012
Rosja 14 835 27 535 50 733 33 002
Francja 16 754 19 404 19 480 20 313
Włochy 16 515 19 103 20 809 18 215
Austria 16 943 16 012 16 700 17 500
Hiszpania 24 869 26 920 19 519 16 906
Słowacja 21 380 19 358 17 809 14 613
Indie 12 105 12 170 16 051 14 535
Belgia 11 152 14 001 14 130 12 358
Rumunia 20 153 24 015 22 937 8 913
Ukraina 19 007 22 775 28 524 6 533
Razem marka Škoda 549 667 630 032 674 530 684 226