Ercole Spada (69 lat) to jeden z najlepszych włoskich projektantów nadwozi. W roku 1960 trafił do firmy Zagato, gdzie zaprojektował m.in. Aston Martin GT4 Zagato, Alfa Romeo Giulietta SZ, OSCA 1600 GTZ, Alfa Romeo 2600 SZ czy Lancia Flavia. Później Spada przeszedł do BMW, gdzie współtworzył serię 7 (E32) i serię 5 (E34). Pracował również w centrach designu firm Audi i Ford. Dla Forda pracował we włoskim studio designu Ghia, gdzie przygotowywał model GT70. W roku 1983 rozpoczął pracę w studio I.DE.A, gdzie był odpowiedzialny za stylistykę samochodów marek Fiat, Lancia i Alfa Romeo. Po dziewięciu latach wrócił do Zagato. Aktualnie razem z synem Paolo pracuje we własnej firmie SpadaConcept Design. Spółka zaprezentowała właśnie nowy koncepcyjny samochód o nazwie Codatronca.
Ciekawe, czysto zaprojektowane nadwozie przyciąga uwagę zwłaszcza z tyłu, gdzie znalazły się kanciaste końcówki wydechu i tylne światła zintegrowane w błotnikach nad wylotami gorącego powietrza od silnika i hamulców. Samochód wykorzystuje technikę i płytę podłogową Chevroleta Corvette C6. Przy opracowaniu auta SpadaConcept współpracowało z firmą UK Garage, włoskim importerem brytyjskich i amerykańskich samochodów luksusowych i egzotycznych. UK Garage miało dostosować komponenty Corvette C6 na potrzeby nadwozia nowego prototypu. Według dostępnych informacji Codatronca jeszcze w tym roku ma trafić do produkcji. Samochód powinien pojawić się w trzech wersjach – Tourism Sport (376 kW/511 KM), Tourism Sport Veloce (377 kW/513 KM) i najmocniejszej Tourism Super Sport (515 kW/700 KM). Jeśli auto naprawdę trafi do produkcji, będzie wytwarzane w limitowanej ilości.