Większość samochodów naprawianych na drodze? Holowanie do miejsca zamieszkania kierowcy bez limitu kilometrów? Pomoc profesjonalnych mechaników 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku? Do niedawna z usług assistance na takim poziomie mogli w Polsce korzystać tylko kierowcy samochodów na gwarancji. Obecnie oferowane na rynku usługi assistance na drodze posiadają wiele ograniczeń. Dziś, dzięki firmie Starter z Poznania, której strategicznym partnerem jest ADAC, wszyscy polscy kierowcy otrzymują nowy standard pomocy na drodze. Dostępny dla wszystkich i to w przystępnej cenie. Podstawowy pakiet - Starter Assistance Classic, kosztuje 99 złotych na rok.

- Długo przygotowywaliśmy się do złożenia oferty kierowcom indywidualnym, bo chcieliśmy zaoferować im produkt godny lidera rynku. Na jesieni ubiegłego roku, rozpoczęliśmy wymianę floty pojazdów serwisowych oraz przeprowadziliśmy szkolenia mechaników, w oparciu o standardy naszego niemieckiego partnera - ADAC. Już teraz dysponujemy najnowocześniejszą flotą samochodów serwisowych w Polsce. W 2011 roku planujemy zakup kolejnych kilkudziesięciu pojazdów tego typu. Z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że obecnie w zakresie napraw na drodze, świadczymy usługi na takim samym poziomie, jak ADAC w Niemczech - mówi Marek Zefirian, Prezes Zarządu Starter Sp. z .o.o.

Starter, którego siedziba znajduje się w Poznaniu, jest liderem w segmencie assistance gwarancyjnego dla klientów instytucjonalnych. W ubiegłym roku osiągnął ponad 50% skuteczności napraw na drodze wśród wszystkich zgłoszeń - to najwięcej na rynku! Naturalnym krokiem był w tej sytuacji rozwój i przygotowanie oferty dla klientów indywidualnych. Oferty tym atrakcyjniejszej dla polskich kierowców, że Starter może liczyć na wsparcie i know-how ADAC - niemieckiego automobilklubu, którego mechanicy od ponad 100 lat pomagają kierowcom na drogach Europy.

Starter oferuje kierowcom indywidualnym dwa pakiety: Starter Assistance Classic za 99 złotych rocznie oraz Starter Assistance Comfort za 199 złotych. Najważniejsze elementy pierwszego pakietu obejmującego pomoc na terenie Polski, to:

- bezpłatna pomoc tyle razy w ciągu roku, ile razy będzie potrzebna (bez kosztów części)

- naprawa samochodu bezpośrednio na drodze , a jeśli naprawa jest niemożliwa to holowanie pojazdu do miejsca zamieszkania i wybranego mechanika bez limitu kilometrów (nawet z Sopotu do Krakowa)

- naprawa każdego rodzaju awarii

- brak limitu wieku na samochód/ taka sama cena niezależna od wieku auta.

Posiadacze drugiego pakietu - Starter Assistance Comfort, poza wymienionymi wyżej elementami, będą mogli liczyć na pomoc w całej Europie. W wachlarzu dodatkowych usług Startera dla nich, znajdą się m.in.:

- samochód zastępczy (do 7 dni), hotel (do 3 dni) lub kontynuacja podróży

- pokrycie kosztów odbioru samochodu z warsztatu lub wynajęcia kierowcy, który dostarczy naprawione auto we wskazane miejsce

- pomoc w przypadku aktów wandalizmu, np. przebicia kół, wybicia szyby

- Jestem przekonany, że produkty Starter szybko zdobędą uznanie tysięcy polskich kierowców, dzięki ofercie dostosowanej do ich oczekiwań oraz wysokiej skuteczności i profesjonalizmowi naszych mechaników. Na polskim rynku assistance pojawiła się nowa jakość. Jestem z tego dumny, zarówno jako prezes Startera, jak i jako polski kierowca - powiedział Marek Zefirian.

Starter Sp. z o.o. to firma z Poznania. Jej największym udziałowcem jest niemieckie ADAC. Jako jedyna firma w Polsce, Starter gwarantuje assistance z naprawą samochodu bezpośrednio na drodze. Jest to możliwe dzięki dużej grupie przeszkolonych mechaników i własnej sieci samochodów patrolowych wyposażonych w specjalistyczne narzędzia i urządzenia diagnostyczne. Od 10 lat Starter świadczy usługi dla producentów samochodów, obsługując ich assistance gwarancyjne. W 2010 roku mechanicy Starter pomagali kierowcom na drodze ponad 50.000 razy.