Każdy klient Statoil kupujący w kawę w godzinach 7.00 – 9.00 otrzyma bezpłatnie ciastko. Oferta kaw dostępnych na stacjach Statoil obejmuje: espresso, cappuccino, latte, duża czarna, mocha oraz czekolada na gorąco.

Kawa parzona jest na sposób włoski, dzięki czemu zachowuje wyborny smak i aromat. Dodatkowym atutem oferty Statoil są syropy smakowe dodawane do kaw (np. waniliowy, karmelowy, amaretto) oraz przyprawy: cynamon i czekolada.Promocja „Espresso czy caffe latte?” potrwa do 4 stycznia 2009 roku.

Celem kampanii jest zachęcenie klientów do spróbowania aromatycznej i świeżo parzonej kawy dostępnej na stacjach Statoil. Kampania „ Espresso czy caffe latte?” wsparta jest następującymi mediami: spoty radiowe emitowane w ogólnopolskich i regionalnych stacjach na przełomie listopada i grudnia 2008 oraz drukowane materiały promocyjne na stacjach: plakaty, banery i standy.

Statoil Poland, spółka norweskiego koncernu StatoilHydro, obecna jest w Polsce od 1992 roku. Statoil posiada w Polsce 267 stacji benzynowych, w tym 43 stacje franczyzowe i 39 stacji typu 1-2-3.