Obecnie Premio Opony-Autoserwis to ponad 130 punktów serwisowych na terenie całej Polski. W pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat liczba partnerów zwiększała się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. W skład sieci wchodzą dwa rodzaje serwisów. W punktach Premio kierowcy mogą serwisować ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd, kupić oraz zamontować opony. Natomiast serwisy Premio Express specjalizują się głównie w usługach oponiarskich.

Właściciele serwisów współpracujący z siecią od początku jej obecności w Polsce, opowiadają o swoich doświadczeniach związanych z prowadzeniem działalności i o tym co zmieniło się w ich branży na przestrzeni dekady.

Z motoryzacją związali się ze względu na od dawna kultywowaną pasję, albo też po prostu szukali pomysłu na własną działalność. Dla Piotra Tobora (właściciela Premio Tob-Gum z Radzionkowa), z wykształcenia mechanika prowadzenie serwisu samochodowego było oczywiste. Ryszard Kozłowski (właściciel serwisów Premio Auto Centrum Jacex z Kołobrzegu i Koszalina) oraz Krzysztof Rasch (Premio Ring z Gdańska), pasjonaci wszystkiego co jeździ na czterech kołach, wiedzieli że prędzej czy później los sprowadzi ich na motoryzacyjny szlak. Maria i Anatol Kisielewiczowie z Wrocławia, którzy dziś nie wyobrażają sobie innej pracy niż prowadzenie autoserwisu Premio Autopon, 20 lat temu szukali pomysłu na biznes rodzinny. Wszyscy zaczynali w latach 90, czyli czasach, które choć dawały perspektywy rozwoju, były też jednocześnie obarczone sporym ryzykiem biznesowej porażki.

Kiedy sieć Premio Opony-Autoserwis zadebiutowała w Polsce w 2006 roku, postanowili do niej dołączyć. Premio Tob-Gum z Radzionkowa był pierwszym serwisem w Polsce który oficjalnie zainaugurował swoją obecność pod nowym szyldem. Jak przyznaje jego właściciel, Piotr Tobor, wcześniejsza działalność ograniczała się głównie do serwisu opon. W pewnym momencie prowadzenia przedsiębiorstwa - podobnie jak właściciele innych serwisów - zaczął poszukiwać możliwości poszerzenia zakresu świadczonych usług. Po kilku latach współpracy z Goodyearem w ramach działalności indywidualnej, przystąpienie do sieci Premio było dla nich naturalnym krokiem w dalszym rozwoju firmy.

Premio - Razem łatwiej

W ramach współpracy z Premio, właściciele serwisów otrzymali unikalny know – how, pełen zakres doradztwa biznesowego oraz wsparcie techniczne, dzięki czemu mogli poszerzyć swoją działalność np. o obsługę flot. Dziś, z perspektywy czasu, kompleksowość usług uważają za jeden z najważniejszych aspektów członkostwa w sieci Premio. „Zawsze bliska była nam dewiza Premio – ‘100 procent zadowolenia klienta’, my ze swojej strony dorzucamy nawet ten 1 dodatkowy procent do 101”- śmieje się Ryszard Kozłowski z Kołobrzegu i dodaje że klienci cenią sobie fakt, że mogą wszystko od razu załatwić w jednym serwisie a nawet „dostać coś ekstra”, np. sprawdzenie koła zapasowego. Klienci czują się pewniej mając świadomość, że przyjeżdżają do serwisu, w którym obowiązują wysokie standardy obsługi.

„Od początku istnienia sieci Premio wdrażamy najwyższe standardy obsługi klientów. Wysoka jakość oferowanych usług, z którą niezmiennie kojarzy się sieć Premio nie byłaby możliwa gdyby nie wiedza i zaangażowanie naszych partnerów. To przede wszystkim nasi partnerzy, właściciele serwisów bezpośrednio współpracujący z Klientem stają się ambasadorami naszej sieci.” – powiedział Piotr Nowakowski Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyear w regionie Europa Centralna.

Krzysztof Rasch z Premio Ring w Gdańsku, pierwszego serwisu z logotypem Premio w Polsce podkreśla, że członkostwo w sieci to także duże wsparcie marketingowe i biznesowe. Na pewno pomaga to w pozyskaniu nowych klientów, dla których nie bez znaczenia jest fakt korzystania z usług serwisu należącego do uznanej, ogólnopolskiej i europejskiej marki.