4. Teraz gliwickie zakłady produkują tylko Opla Agilę. Nie wiadomo, jakie auto miałoby zastąpić Astrę i kiedy rozpoczęto by jego montaż. Astra Classic montowana była w Polsce od 1998 r. Zbudowano ponad 103 tys. egzemplarzy auta. Na naszym rynku sprzedano ponad 81 tys. sztuk. Pod koniec lat 90. samochód cieszył się dużą popularnością. Należał do najtańszych aut rodzinnych. W 1999 r. zajął 6 miejsce wśród najlepiej sprzedawanych aut w Polsce. Rok później był na 7 pozycji. Potem nastąpił regres i w 2002 r. skończył na 14 miejscu. Astrę oferowano w trzech rodzajach nadwozia: hatchback, sedan i kombi. Do wyboru były 4 silniki: 1.4 8V o mocy 60 KM, 1.6 o mocy 75 KM, 1.4 8V z wielopunktowym wtryskiem o mocy 82 KM oraz 1.6 16V o mocy 100 KM.
Galeria zdjęć
Ta ostatnia Astra