Odmłodzona Toyota Corolla Verso będzie przyjaźniejsza środowisku naturalnemu, przede wszystkim dzięki filtrowi cząstek stałych (DPF) w połączeniu z katalizatorem utleniającym dla najpopularniejszej wersji z silnikiem 2,2 D-4D 135 (100 kW/136 KM, 310 Nm).
Nowy przód Corolli Verso zaprojektowano zgodnie ze stylistyką Toyoty nazwaną „Vibrant Clarity”, która jeszcze bardziej podnosi poziom indywidualności i charakter samochodu. Największą zmianą jest przestylizowany przedni zderzak z nowym grillem i zmienionymi wlotami powietrza w dolnej części.
Nowy przedni zderzak przyczynił się do wydłużenia auta o 10 mm (obecnie 4360 mm) i przedniego zwisu (880 mm). Nowy design dodał autu sportowego charakteru i stylistycznie przybliżył Corollę Verso do większego Avensisa i kompaktowego Aurisa.
Drobne zmiany zaszły w stylistyce lamp przednich. Sportowy duch wyczuwalny jest także z przyciemnionych przednich halogenów i lamp tylnych, które przygotowano specjalnie dla wersji D-4D 180 Clean Power.
Z tyłu pojawiły się bardziej prostokątne kierunkowskazy, a nowa chromowana listwa nad tablicą rejestracyjną przyczyniła się do optycznego poszerzenia kompaktowego MPV Toyoty. W odróżnieniu od hatchbacków klasy niższej średniej, które sprzedają się co raz gorzej, w europejskim segmencie MPV stabilnie sprzedaje się ok. 1,4 mln samochodów rocznie. W zeszłym roku sprzedano w Europie 95 471 egzemplarzy Corolli Verso, co oznacza wzrost o 3 % w porównaniu do roku 2005. W segmencie MPV oznacza to dla Toyoty udział 6,6 %. W roku 2007 Toyota planuje sprzedać w Europie 93 000 egzemplarzy Corolli Verso.
Premierę auta zapowiedziano na 7 czerwca br. podczas salonu samochodowego w Madrycie. Odmłodzona Toyota Corolla Verso trafi na poszczególne rynki europejskie w przeciągu czerwca i lipca.